معرفی دکتر البرز محمدی به عنوان سرپرست صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون

به گزارش راهبرد بانک “در جلسه ای که با حضور دکتر مسکنی معاون امور تعاون، وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی و جمعی از مدیران معاونت، برگزار گردید دکتر البرز محمدی به عنوان سرپرست صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون معرفی گردید. در این جلسه آقای مسکنی ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن سال نو و میلاد […]

به گزارش راهبرد بانک “در جلسه ای که با حضور دکتر مسکنی معاون امور تعاون، وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی و جمعی از مدیران معاونت، برگزار گردید دکتر البرز محمدی به عنوان سرپرست صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون معرفی گردید.
در این جلسه آقای مسکنی ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن سال نو و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: یکی از اهداف ما در معاونت امور تعاون ایجاد یک پنجره واحد میان معاونت تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون می‌باشد تا بتوانیم با همکاری یکدیگر روبه جلو حرکت کنیم. لذا با تدبیر و توان جناب محمدی امید است گره گشایی های جدید و تسهیل گری بیش از پیش برای مردم و بخش تعاون صورت پذیرد.
وی در ادامه افزود: دانش و پتانسیل های بسیار عالی و قابل توجهی در صندوق وجود دارد که امیدوارم با حضور جناب آقای دکتر البرز محمدی این روند ادامه یابد و رشد فزاینده ای نماید همچنین ایشان عملکرد دکتر حسین نژاد را ستود و از ایشان به عنوان فردی با درایت و با تجربه که سبب اتفاقات خوب در بخش تعاون بوده اند نام برد و تاکید نمود بخش تعاون همچنان از دانش و تجربه ایشان بهره مند خواهد شد.
در ادامه این مراسم دکتر حسین نژاد افزود، بنده فکر می کنم در مدت خدمت خویش در صندوق ایده ها و برنامه های مد نظرم را پیاده نموده ام و اکنون زمان آن است که در فضای دیگر خدمت رسان باشم و فعالیت نمایم، به همین منظور برای مجموعه آرزوی رشد و بالندگی بیشتر را دارم.
در پایان این جلسه دکتر محمدی ضمن تشکر از مقام عالی وزارت و زحمات جناب آقای دکتر حسین نژاد در طول دوران خدمت خود در صندوق گفت: امیدوارم در ادامه مسیر اتفاقات خوبی برای صندوق و بخش تعاون رخ دهد.
لازم به ذکر است دکتر محمدی پیش از این به عنوان مدیر کل تعاونی های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول به فعالیت بود.