نوسان در بازار سهام آسیا و اقیانوسیه

با وجود داده‌های اقتصادی جدید از استرالیا و ژاپن، بازار سهام آسیا و اقیانوسیه نوسان داشت در حالی که سهام‌ وال استریت بدون تغییر ماند.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از سی ان بی سی، سهام های آسیا و اقیانوسیه در معاملات چهارشنبه صبح پس از انبوه داده‌های اقتصادی، نوسان داشت. در ژاپن، نیک کی ۲۲۵ به میزان ۰.۲۳ درصد افزایش یافت در حالی که شاخص تاپیکس ۰.۳۷ درصد افزایش یافت.

بر اساس داده های دولتی، خرده فروشی ژاپن در مارس در مقایسه با یک سال گذشته ۵.۲ درصد افزایش یافته است. به گزارش رویترز، این میزان بالاتر از متوسط پیش بینی بازار ​​برای رشد ۴.۷ درصدی بود.

اس اند پی/ای اس اکس ۲۰۰ در استرالیا ۰.۵۵ درصد افزایش داشت. براساس اطلاعات منتشر شده توسط دفتر آمار این کشور در روز چهارشنبه، شاخص قیمت مصرف کننده استرالیا ۰.۶ درصد افزایش یافت که در مقایسه با نظرسنجی رویترز برای رشد ۰.۹ درصدی نسبت به سه ماهه قبل کمتراز انتظار بود.

سهام های چین پایین تر بود: کامپوزیت شانگهای حدود ۰.۳ درصد کاهش یافت در حالی که شنژن ۰.۲۰۲ درصد افت کرد. شاخص هنگ سنگ در هنگ کنگ تغییر چندانی نکرد. کاسپای کره جنوبی ۰.۹۱ درصد افت کرد. ام اس سی آی شاخص جامع سهام آسیا و اقیانوسیه در خارج از ژاپن ۰.۰۸ درصد پایین تر معامله شد. سهام شرکت ها، سهام Alibaba در فهرست هنگ کنگ تقریباً ۲ درصد جهش کرد.

شاخص های اصلی وال استریت یک شبه بدون تغییر ماند. شاخص اس اند پی ۵۰۰ با اندکی تغییر در ۴۱۸۶.۷۲ دلار تغییر کمی داشت در حالی که داو جونز نیز معاملات خود را تا حد زیادی ثابت در ۳۳،۹۸۴.۹۳ به پایان رساند. کامپوزیت نزداک ۰.۳۴ درصد افت کرد و در ۱۴،۰۹۰.۲۲ بسته شد.

ارزها و نفت

شاخص دلار آمریکا برابر سبدی از همتایان خود، در سطح ۹۰.۹۹۹ قرار گرفت. ین ژاپن با ۱۰۸.۹۱ در هر دلار معامله شد، که به طور قابل توجهی از معاملات ابتدای هفته، تضعیف شد. دلار استرالیا پس از کاهش دیروز در ۰.۷۷۳۲ دلار بود.

قیمت نفت در معاملات آسیا پایین تر آمد و معاملات آتی نفت خام برنت با ۰.۲۶ درصد کاهش به ۶۶.۲۵ دلار در هر بشکه رسید. معاملات آتی نفت خام آمریکا با ۰.۱۹ درصد کاهش به ۶۲.۸۲ دلار در هر بشکه رسید.