خدمات جدید سامانه متابانک

شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (با نام اختصاری فام) در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و دیجیتالی و به منظور ارائه خدمات سریع به مشتریان و ایجاد امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی نسبت به ارتقای خدمات جدید متابانک خود اقدام نمود.

به گزارش راهبرد بانک، متابانک توسط شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) به عنوان یکی از محصولات موسسه ملل از دی‌ماه ۱۴۰۰ به کاربران به عنوان نئوبانک این موسسه معرفی شده است و در حال حاضر در آن، احراز هویت غیرحضوری و افتتاح حساب آنلاین انجام می‌شود و تمام تسهیلات و وام‌های خرد ملل در این نئوبانک به مردم ارائه می شود و کسب‌وکارها نیز می‌توانند از ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری و دیجیتال، بهره مند شوند.

احراز هویت در متابانک با استفاده از هوش مصنوعی و دریافت اطلاعات توسط مشتریان و تطابق تصاویر بارگذاری شده توسط مشتریان می باشد که می‌تواند میزان تشابه تصاویر مشتریان را تشخیص داده و درصد تشابه را به کارشناس مربوطه نمایش دهد .

متقاضیان محترم می‌توانند جهت استفاده از خدمات متابانک به صفحه مربوطه در وب‌سایت رسمی موسسه اعتباری ملل و برای نسخه اندروید به کافه بازار مراجعه نمایند.