پاسخگویی بانک ملی ایران به سوالات مردمی در سامانه سامد

کارشناسان بانک ملی ایران با حضور در سامانه سامد از طریق تماس های مردمی به پرسش‌ها و سوالات هموطنان عزیز و مسایل و درخواست های آنان در حوزه‌های مختلف پاسخ می‌دهند.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری مبنی بر استمرار ارتباط مسئولان با مردم برای آگاهی از مسائل گوناگون و اهتمام در رفع مشکلات آنها و همچنین در راستای تحقق نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت سیزدهم در جهت افزایش رضایتمندی اجتماعی، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی، با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته دوتن از کارشناسان بانک ملی ایران فردا چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح با حضور در واحد ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق تماس های تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات، مشکلات و درخواست های هموطنان و مشتریان عزیز خواهند بود.

هموطنان و مشتریان محترم می توانند از طریق سامانه سامد (تلفن ۱۱۱) مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان بانک ملی ایران مطرح و پیگیری نمایند.

گفتنی است، سامانه سامد که با نام سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم و یا سامانه ۱۱۱ شناخته می شود، با هدف پاسخگویی دستگاه ها و سازمان های کشور راه اندازی شده است.

بر همین اساس، این سامانه الکترونیکی، ارتباط میان مردم و دولت را حفظ کرده و این امکان را به مردم می دهد تا بتوانند همه پیشنهادات و انتقادات خود را از دولت و سازمان های وابسته در این سامانه ثبت کنند.

سامانه ۱۱۱ بر شیوه ارتباطات مردمی و دستگاه های مربوطه، کمبودهای موجود در دولت را شناسایی می کند و برای رفع آن ها تلاش می کند.