امضای تفاهم نامه میان بانک شهر و سازمان حج و زیارت کشور

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.

به گزارش راهبرد بانک،به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در مراسم امضای تفاهم نامه میان بانک شهر و سازمان حج و زیارت کشور که با حضور دکتر سید صادق حسینی رئیس این سازمان برگزار شد، گفت: بانک شهر به عنوان بانکی جوان و نوآور در شبکه بانکی کشور؛ از هیچ حمایتی در جهت ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات و حجاج بیت الله الحرام و برنامه‌های معنوی سازمان دریغ نخواهد کرد.
دکتر احمدی با بیان اینکه ارائه تسهیلات خرد به زائران حرم اماکن متبرکه را با هدف تسهیل شرایط سفر هموطنان ، به صورت جدی در دستور کار قرار دادیم، افزود: اعتقاد راسخ داریم که حمایت از برنامه های سازمان حج و زیارت و خدمت به زائران باعث خیر و برکت معنوی برای بانک شهر خواهد شد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز تسهیل سفر هموطنان به عتبات عالیات و سرزمین وحی وظیفه همگانی تمامی دستگاه های کشور است، تصریح کرد: در پی کسب منافع مادی در این تفاهم نامه نبوده ایم و آغاز همکاری مشترک با سازمانی خدمت رسان به زائران اماکن زیارتی را فراتر از هرگونه نفع مالی و مادی می دانیم.
دکتر احمدی با بیان اینکه بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک بانکی موفق و پیشرو است، افزود: در این راستا آمادگی داریم پلتفرمی مختص به زوار را طراحی کنیم تا زائر گرامی کیف الکترونیکی داشته باشند و به جای همراه داشتن پول نقد بدین صورت از خدمات استفاده کنند.
مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان ساخت: امیدواریم این تفاهم نامه منشاء خیر و برکت برای دو سازمان، و به ویژه زائران باشد.
دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت کشور نیز در این مراسم بانک شهر را بانکی موفق و محبوب در میان شهروندان معرفی کرد و گفت: آماده استفاده از ظرفیت های این بانک برای به سرانجام رسیدن طرح های توسعه ای سازمان هستیم.
حسینی با بیان اینکه افزایش و توسعه همکاری‌ها با بانک شهر را با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران دنبال می کنیم، افزود: پرداخت تسهیلات مناسب به متقاضیان زیارت عتبات عالیات می تواند شرایط استفاده آنان از این سفر معنوی را فراهم سازد.
وی با بیان اینکه امضای تفاهم نامه فی مابین سازمان حج و زیارت و بانک شهر می تواند منشا خیر و برکات فراوان برای زایران و حجاج باشد، گفت: ارایه خدمات و تسهیلات مناسب به زایران و حجاج می تواند در روند اعزام های زیارتی تاثیرات بسزایی داشته باشد و تحقق سفر آسان را هر چه سریعتر بدنبال داشته باشد.
حسینی افزود: بانک شهر در زمینه سفرهای اعتاب مقدسه در ایام نوروز در کنار سایر بانک ها ،مشارکت مناسبی در ارایه تسهیلات داشت که ادامه این روند در آینده بر اساس تفاهم فی مابین تاثیر زیادی در تسهیل اعزام زائرین گرامی خواهد داشت و تسهیلات بانک شهر می تواند بخشی از هزینه های زوار را شامل شود.