دوستانت را دعوت کن، از سامان ۱۰۰ میلیون جایزه بگیر

با دعوت از دوستان خود برای افتتاح حساب وین‌کارت بانک سامان، شانس خود را برای دریافت 20 جایزه 100 میلیون تومانی و 200 جایزه 10 میلیون تومانی افزایش دهید.

به گزارش راهبرد بانک، بانک سامان در جشنواره زمستان داغ وین‌کارت، امکان دعوت از دوستان و افزایش شانس برنده شدن جوایز میلیاردی این حساب‌ها را فراهم کرده است.
براین اساس تمامی دارندگان حساب‌های وین‌کارت می‌توانند با دعوت از دوستان خود برای افتتاح این حساب، ۵۰۰ امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی ۲۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و ۲۰۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی دریافت کنند.
بر این اساس، بر این اساس، علاقه‌مندان به شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های وین‌کارت، می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلت، نسبت به افتتاح حساب و دریافت وین‌کارت اقدام و با انجام هریک از فعالیت‌های بانکی مانند پرداخت قبوض، خرید از کارت‌خوان‌های سامان، خرید شارژ، انتقال وجه و غیره برای شرکت در قرعه‌کشی دور بعد، امتیاز کسب کنند.
گفتنی است، همه دارندگان وین‌کارت برای احراز شرایط شرکت در قرعه‌کشی باید در هر فصل حداقل ۱۰۰ امتیاز کسب کنند و امتیاز بیشتر به معنای افزایش شانس برنده شدن است.
برای دعوت از دوستان خود می‌توانید پس از ورود به اپلیکیشن موبایلت، از بخش پروفایل، روی تب بروزرسانی بزنید و سپس با انتخاب گزینه دعوت از دوستان، کد دعوت خود را برای دیگران ارسال کنند.
گفتنی است، به ازای هر افتتاح حساب موفق، ۵۰۰ امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی به دعوت‌کننده تعلق خواهد گرفت.