ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی چی بخریم؟ / از بوش تا پاکشوما + لیست قیمت انواع ماشین ظرفشویی

در این مطلب به بررسی قیمت انواع ماشین ظرفشویی می پردازیم.

به گزارش راهبرد بانک، در بازار لوازم خانگی قیمت ماشین ظرفشویی وبش مدل BOSCH SMS۴۶NI۰۱B با ظرفیت ۱۴ نفره مبلغ ۴۰ میلیون تومان است این درحالیست که قیمت ماشین ظرفشویی پاکشومای ۱۵ نفره مبلغ ۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت انواع ماشین ظرفشویی خارجی

برند مدل ظرفیت/ نفره قیمت / تومان
بوش  BOSCH SMS۴۶NI۰۱B ۱۴ ۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ال جی  DFB۵۱۲ ۱۴  ۴۹,۴۰۰,۰۰۰
اسنوا  SDW-F۳۵۳۲۰۰ ۱۳ ۲۳,۰۰۰,۰۰۰
سامسونگ ۵۰۷۰ ۱۴ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پاکشوما PDA ۳۵۱۱ ۱۵  ۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریستون ARISTON LFO ۳P۲۳ WLX ۱۵ ۴۰,۰۰۰,۰۰۰

برندهای برتر ماشین لباسشویی خارجی

بوش Bosch:
برند بوش در ایران مارک آشنایی است و امتحان خود را برای ما ایرانی‌ها پس داده است. تمامی محصولات بوش با بالاترین کیفیت و به روزترین تکنولوژی در کشور آلمان و کشورهای مونتاژ کننده دارای نمایندگی تولید هستند و به بازار جهانی عرضه می‌گردد. ماشین لباسشویی بوش با طراحی منحصر به فرد خود، هم از لحاظ ظاهری و هم کیفیت نظر هر مصرف کننده‌ای را جلب می‌کند.

ویرپول whirlpool:
یکی از انواع مارک‌های ماشین لباسشویی که جزء بهترین برندهای خارجی به حساب می‌آید برند ویرپول whirlpool است. ویرپول برند آمریکایی شناخته شده در ایران است که با بزرگترین برندهای صنعت لوازم خانگی در رقابت است. این کمپانی انواع ماشین‌های لباسشویی توکار و مبله را تولید و در سراسر جهان عرضه می‌کند.

ماشین لباسشویی آریستون Ariston:
آریستون تا سال‌ها نامی آشنا در تولید وسایل گرمایشی از جمله پکیج بوده است. این شرکت با کمک گرفتن از سال‌ها تجربه خود در این زمینه شروع به تولید انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی، فر، ماشین ظرفشویی، هود و … کرد. ماشین لباسشویی آریستون در کشور ایتالیا تولید می‌شود و جزء محصولات سبز به حساب می‌آید. آریستون کم مصرف ترین محصولات را در زمینه انرژی در جهان را تولید می‌کند.

ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung:
سامسونگ یک شرکت خوشه‌‍ای کره‌ای چند ملیتی است که در سئول واقع شده و مالک چندین شرکت تابعه در صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی و تلفن همراه است. مارک و برند سامسونگ در ایران نیز کاملا شناخته شده است و قطعا در لیست برندهای برتر موجود در ایران قرار دارد. ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از محصولات این کمپانی عظیم است که با ظرفیت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردد. محصولات این کمپانی را نیز می‌توان حتی در رده بهترین مارک ماشین لباسشویی ۱۴۰۱ دانست.

ماشین لباسشویی ال جی LG:
مارک ال جی نسبت به دیگر برندها در تولید ماشین لباسشویی از قدمت کمتری برخوردار است اما با همین تجربه یکی از برندهای برتر و پر طرفدار در ایران است. ماشین لباسشویی ال جی نیز چند سالیست که امتحان خود را پس داده است. این محصولات با موتورهای قدرتمند و مصرف بهینه انرژی و تکنولوژی پیشرفته از جمله برندهای مطرح در دنیا است.

ماشین لباسشویی دوو:
چند سالی است که لباسشویی‌های تولید شده توسط برند دوو در دسته بهترین مارک لباس شویی خارجی در بازار قرار می‌گیرند. طبق نظر کارشناسان در بین بهترین لباسشویی های موجود در بازار، لباسشویی های دوو دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.

ماشین لباسشویی ایندزیت:
از جمله دیگر بهترین مارک‌های ماشین لباسشویی خارجی بازار، لباسشویی‌های برند ایندزیت هستند که در بین برندهای سازنده لباسشویی‌های میان رده بسیار باکیفیت عمل کرده‌اند.

ماشین لباسشویی زیرووات:
ماشین لباسشویی ایتالیایی زیرووات نیز در دسته بهترین لباسشویی‌های خارجی موجود در بازار ایران قرار می‌گیرد. مصرف پایین انرژی، کاهش مصرف آب و برق، تشخيص ميزان البسه، برخورداری از سيستم ضدچروک البسه و.‌.. از ویژگی‌های منحصربه فرد این برند است.

ماشین لباسشویی آرچلیک:
مدل‌های مختلف لباسشویی آرچلیک را نیز می‌تواند در دسته بهترین لباسشویی موجود در بازار قرار داد که کیفیتی مناسب با طول عمر بالا دارند.

ماشین لباسشویی بکو:
یکی از انواع بهترین ماشین لباسشویی در بازار ایران که می‌توان به عنوان محصولی باکیفیت با امکانات متنوع به کاربران معرفی نمود، لباسشویی‌های برند بکو است. این برند با تولید محصولات مختلف همراه با کیفیت قطعات بالا توانسته است جایگاه مناسبی را در میان خریداران ایرانی به دست آورد.

برندهای برتر ماشین لباسشویی ایرانی

ماشین لباسشویی پاکشوما: در رده بندی برندهای برتر ماشین لباسشویی ایرانی نام پاکشوما آشناترین نام است. پاکشوما یک شرکت صنعتی است که در تولید زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. از جمله لوازم خانگی که توسط این شرکت تولید می‌شود، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، کولر گازی و جاروبرقی است. محصولات شرکت پاکشوما به کشورهای همسایه و خاورمیانه نیز صادر می‌گردد. در ایران نیز یکی از تولیدکنندگان برتر در ایران است و یکی از بهترین مارک‌های ماشین لباسشویی ایرانی است.

ماشین لباسشویی اسنوا: اسنوا یک برند ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی فعالیت دارد. «ارکان ساختار ایرانیان» نام این شرکت است که به اختصار اسنوا گفته می‌شود. این شرکت از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از سال‌ها تجربه در سال‌های تحریم توانست محصولات خود را بیشتر به مردم ایران بشناساند و با پیشرفت روز افزون با برندهای معتبر رقابت کند و تعهد را سر لوحه کار خود قرار دهد. ماشین لباسشویی اسنوا از جمله محصولات پر فروش و یکی از بهترین مارک‌های ماشین لباسشویی ایرانی در سال‌های اخیر بوده است.

جی پلاس G Plus: بهترین مارک ماشین لباسشویی ۱۴۰۱ علاوه بر پاکشوما و… جی پلاس نیز وجود دارد. جی پلاس به‌عنوان جایگزین برند ال ‌جی شناخته می‌شود که کیفیت محصولات این برند کره‌ای را با خود به همراه دارد. جی پلاس در مدت کوتاه توانسته پیشرفت خوبی در زمینه تولید ماشین‌های لباسشویی داشته باشد.

آبسال Aabsal: آبسال یکی از برندهای قدیمی در تولید ماشین لباسشویی ایرانی است. ماشین‌های لباسشویی آبسال به دوام بالا و تعمیرات کم مشهور هستند. اما در هر صورت با یادگیری و آموزش تعمیر ماشین لباسشویی نگرانی بابت خرابی این دستگاه‌ها وجود ندارد. بهترین مینی واش بازار متعلق به این برند است. محبوب‌ترین ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 است.

فریدولین Feridolin: فریدولین یک برند ایرانی است که بیشتر در زمینه تولید انواع مینی واش فعالیت دارد. این برند شهرت چندانی ندارد. اگر به دنبال خرید بهترین مارک لباسشویی دوقلو ایرانی آن‌هم از نوع اقتصادی هستید Feridolin بهترین گزینه محسوب می‌شود.

بست BOST : بست BOST یکی از برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی است که توسط گروه انتخاب به بازار معرفی شده و در تلاش است تا کالاهایی با قیمت رقابتی عرضه کند و تمامی اقشار جامعه توانایی خرید داشته باشند. محصولات بست را می توانید با گارانتی انتخاب سرویس دریافت کنید.