وام ویپاد با سکه | نحوه دریافت تسهیلات برآیند بانک پاسارگاد

آموزش کامل دریافت وام ویپاد با سکه و بدون ضامن به همراه شرایط و نحوه دریافت تسهیلات برآیند.

به گزارش راهبرد بانک، “برآیند” تسهیلاتی است که بر اساس میزان کارکرد حساب و تعدادسکه‌هایی که کاربران در وی‌کلاب کسب کرده‌اند، به آن‌ها اعطا می‌شود. ویپاد این تسهیلات را بدون نیاز به ضامن و وثیقه و با مبلغ تا ۳۰ میلیون تومان اعطا می‌کند. بازپرداخت تسهیلات برآیند ۶ و ۱۲ ماهه است. در این مقاله ما در مورد وام ویپاد با سکه یا همان تسهیلات برآیند شما را راهنمایی خواهیم کرد.

وام ویپاد با سکه / تسهیلات برآیند؛ مبتنی بر سپرده و امتیاز

“برآیند” تسهیلاتی است که می‌توانید آن را بر اساس میزان کارکرد حساب و تعدادسکه‌هایی که در وی‌کلاب کسب کرده‌اید، دریافت کنید. ویپاد این تسهیلات را بدون نیاز به ضامن و وثیقه در مبالغ ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیون تومان در قالب “اعتبار خرید” با بازپرداخت ۶ و ۱۲ ماهه اعطا می‌کند.

ویژگی‌های تسهیلات برآیند

• بدون ضامن و وثیقه
تسهیلات برآیند بدون نیاز به ارائه هرگونه ضامن، وثیقه، چک و سفته و تنها بر اساس نتیجه اعتبارسنجی (بررسی رفتار مالی درخواست‌کننده تسهیلات در شبکه بانکی کشور) اعطا می‌شود.

• بدون شرط پلکانی
شما می‌توانید متناسب با میزان کارکرد حساب خود و تعدادسکه‌هایی که در وی‌کلاب کسب کرده‌اید، هر یک از مبالغ ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیون تومانی تسهیلات برآیند را به دل‌خواه و بدون شرط پلکانی دریافت کنید.

• بدون مراجعه حضوری
مراحل درخواست و دریافت تسهیلات برآیند مانند تمامی خدمات دیگر ویپاد به‌صورت کاملا آنلاین، بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

شرایط تسهیلات برآیند

• مبالغ و شرایط دریافت
تسهیلات برآیند در مبالغ ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان ارائه می‌شود. شما پس از ثبت درخواست تسهیلات می‌توانید مبلغی مبتنی بر کارکرد حساب، تعداد سکه‌های وی‌کلاب و همچنین متناسب با نتیجه اعتبارسنجی خود دریافت کنید.
– کارکرد حساب: برای دریافت تسهیلات برآیند کارکرد ۳ ماهه اخیر حساب شما مورد سنجش قرار می‌گیرد. میزان کارکرد حساب طی این مدت باید با مبلغ تسهیلات درخواستی شما متناسب باشد.
– اعتبارسنجی: تسهیلات برآیند بدون ضامن و وثیقه و بر مبنای اعتبارسنجی به کاربر اعطا می‌شود. در اعتبارسنجی، رفتار مالی و بانکی شما از طریق استعلام از سامانه‌های متصل به بانک مرکزی بررسی شده و حد اعتباری شما تعیین می‌شود. حد اعتباری شما باید با مبلغ تسهیلات درخواستی شما متناسب باشد.
– تعداد سکه‌های وی‌کلاب: تسهیلات برآیند در مبالغ ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیون تومانی ارائه می‌شود. برای دریافت هر یک از این مبالغ، حدنصابی از سکه‌های وی‌کلاب مورد نیاز است که جزئیات آن در جدول زیر قابل مشاهده است:

مبلغ تسهیلات مدت زمان بازپرداخت تعداد سکه (امتیاز) مورد نیاز
۱۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۴۵۰۰
۱۰ میلیون تومان ۱۲ ماهه ۹۰۰۰
۱۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۶۷۵۰
۱۵ میلیون تومان ۱۲ ماهه ۱۳۵۰۰
۲۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۹۰۰۰
۲۰ میلیون تومان ۱۲ ماهه ۱۸۰۰۰
۲۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۱۲۵۰
۲۵ میلیون تومان ۱۲ ماهه ۲۲۵۰۰
۳۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۳۵۰۰
۳۰ میلیون تومان ۱۲ ماهه ۲۷۰۰۰

نحوه استفاده
پس از دریافت اعتبار، تا ۳۰ روز فرصت دارید تا برای اولین بار از آن استفاده کنید. برای این کار تنها کافی است که با کارت ویپاد خرید انجام دهید تا مبلغ خرید به‌صورت خودکار از اعتباری که دریافت کرده‌اید کسر شود.

• کارمزد بانکی و شرایط بازپرداخت
کارمزد بانکی تسهیلات برآیند ۲۳% سالانه است. این کارمزد تنها برای مبلغ اعتبار مصرفی شما محاسبه می‌شود و شما آن را در زمان بازپرداخت، به‌همراه اصل بدهی، در قالب اقساط پرداخت می‌کنید. شما می‌توانید بازپرداخت تسهیلات برآیند را طی ۶ تا ۱۲ ماه انجام دهید.

سکه‌ وی‌کلاب
سکه وی‌کلاب در واقع امتیازی است که به ازای موجودی حساب روزانه خود دریافت می‌کنید.
در پایان هر روز به‌صورت کاملا خودکار، کمترین میزان موجودی حساب بانکی شما در طول آن روز تعیین می‌شود و به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی، ۱ سکه به دارایی شما اضافه می‌شود.
توجه داشته باشید که بازه زمانی ۲۴ ساعته از ۱۲ شب یک روز تا ۱۲ شب روز بعد محاسبه می‌شود و طی این مدت، کم‌ترین میزان موجودی روزانه حساب شما برای محاسبه سکه در‌نظر گرفته می‌شود.
سکه‌های وی‌کلاب در بخش “وی‌کلاب” در اپلیکیشن ویپاد قابل مشاهده هستند.

مراحل دریافت تسهیلات برآیند

دریافت تسهیلات برآیند بدون مراجعه حضوری و در چند مرحله ساده انجام می‌شود:

۱. دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد
ابتدا با مراجعه به وبسایت ویپاد، اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی، بازار، مایکت و سیب اپ اپلیکیشن ویپاد را دانلود و نصب کنید.
۲. افزایش موجودی حساب
سپس با افزایش موجودی حساب، به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان در هر روز ۱ سکه دریافت کنید.
۳. درخواست “تسهیلات برآیند”
در اپلیکیشن ویپاد، با مراجعه به بخش “تسهیلات”، وارد صفحه “تسهیلات برآیند” شده و درخواست تسهیلات خود را ثبت کنید.
۴. پرداخت کارمزد اعتبارسنجی
با پرداخت این کارمزد، فرآیند اعتبارسنجی (شامل استعلام از شبکه بانکی) برای شما آغاز شده و نتیجه آن طی حداکثر ۳ روز کاری انجام می‌شود.
۵. انتخاب مبلغ تسهیلات
مبلغ مورد نظر خود را از میان مبالغی که بر اساس اعتبارسنجی به شما نمایش داده می‌شود، انتخاب کنید.
۶. انتخاب مدت بازپرداخت
با انتخاب مدت بازپرداخت (۶ تا ۱۲ ماهه)، تعداد اقساط خود را تعیین کنید.
۷. پرداخت سکه
سکه‌های مورد نیاز برای دریافت مبلغ تسهیلات موردنظر خود را پرداخت کنید.

پس از این مرحله، تسهیلات درخواستی برای شما فعال شده و می‌توانید از آن برای خرید از تمامی فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم راهنمای کاملی در ارتباط با دریافت وام ویپاد با سکه به شما ارائه دهیم، هرگونه سوال و یا نظر خود را در زیر همین مطلب با ما در میان بگذارید.