بانک آینده به پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی (IPG) تسهیلات می‌دهد

بانک آینده در راستای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی (IPG) خود و پاسخ‌گویی به نیازهای اعتباری این گروه از مشتریان، امکان بهره‌مندی از امتیاز تسهیلات بر اساس امتیاز میانگین حساب در قالب طرح‌های اعتباری «کارا»، «بهارانه» و «رسوب حساب یک‌ماهه» را فراهم کرده است.

به گزارش راهبرد بانک، براساس طرح جدید «رسوب حساب ماهیانه»، مشتریان می‌توانند متناسب با امتیاز میانگین حساب‌جاری یا سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت (با نرخ سود سپرده ۵ درصد) ، نسبت به اخذ تسهیلات (تا سقف ۳ میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و ۲۰ میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی) اقدام نمایند.
در طرح تسهیلاتی ارزان‌قیمت «کارا»، امکان دریافت تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیارد ریال، بر اساس میانگین ۳ماهه و بیش‌تر حساب‌های قرض‌الحسنه و با نرخ سود تسهیلات از ۹ درصد، پیش‌بینی شده است. امتیاز تسهیلات آسان «بهارانه» نیز تا سقف ۳ میلیارد ریال بر اساس میانگین‌گیری ۴و۳ماهه حساب جاری فراهم شده است.
تعداد اقساط بازپرداختی متناسب با دوره میانگین‌گیری حساب و مبلغ تسهیلات در هریک از طرح های پیش‌گفته تا سقف ۳۶ ماه است.
هم‌چنین در کلیه طرح های ذکر شده، برای افرادی که دارای رتبه اعتبارسنجی A بوده و سایر شرایط اعتبارسنجی لازم را نیز احراز نمایند، امکان اخذ تسهیلات بدون معرفی ضامن و با ارائه یک فقره چک صیادی تا سقف ۳ میلیارد ریال، امکان‌پذیر خواهد بود.
امکان دریافت کارت‌اعتباری تا سقف ۲ میلیارد ریال برای مشتریان، سپرده‌گذاران فعال بانک و هم‌چنین دارندگان دستگاه کارت‌خوان بانک آینده، از دیگر امتیازاتی است که برای این دسته از مشتریان در نظر گرفته شده است.
مشتریان برای اخذ اطلاعات تکمیلی و جزئیات هر یک از طرح های مذکور می‌توانند به شعب بانک آینده مراجعه کنند.