بنیاد مسکن اعلام کرد؛

اجرایی و عملیاتی شدن ۲۰۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در روستاها

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن ۲۰۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد و گفت: از محل اعتبارات امسال نیز بیش از ۱۴۵ هزار واحد در برنامه اجرا قرار گرفت.

به گزارش راهبرد بانک، «مجید جودی» با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی در روستاها اعلام کرد: هم اکنون ۲۰۲ هزار و ۱۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در مجموع توسط بنیاد مسکن در روستاها عملیاتی و اجرایی شده است که میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها ۶۴ درصد است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی مصوبه ۱۴۰۱ تاکنون ۱۴۵ هزار و ۷۵۰ واحد را در برنامه اجرا قرار داده است که از این تعداد ۷۶ هزار و ۵۰۰ واحد را به بانک‌ها معرفی کردیم و ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد نیز انعقاد قرارداد کرده‌اند.

یادآور می‌شود، ۲۰۲ هزار و ۱۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن یعنی از اجرای طرح در سال ۱۳۹۹ به بعد است که وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است.

همچنین، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از کارگزاران اجرای طرح نهضت ملی مسکن احداث یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی را در شهرها و روستاها در دولت سیزدهم برعهده گرفته است که نیمی از آنها در روستاها و نیمی دیگر در شهرهای کوچک و سایر شهرها اجرایی و عملیاتی خواهد شد.