بازدید اولیه آنلاین بیمه بدنه اتومبیل از طریق وب اپلیکیشن “سامانو”

شرکت بیمه سامان با توجه به درک اهمیت مشتری مداری بیش از ۲۳ هزار مورد بازدید اولیه آنلاین بیمه بدنه اتومبیل را از طریق وب اپلیکیشن “سامانو” انجام داد.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، ضرورت ترسیم و تبیین یک افق روشن در راستای توسعه دانش بنیان بیمه سامان باعث شد تا این شرکت خدمات آنلاین متنوعی را در اختیار مشتریان و بیمه گذاران خود قرار دهد.

از همین روی یکی از خدماتی که با هدف مردمی سازی در برنامه های گروه بیمه سامان قرار داشت، طراحی و اجرای وب اپلیکیشن “سامانو” بود.

شرکت بیمه سامان با درک نیازهای جامعه و در راستای تحول دیجیتال اقدام به طراحی و ارایه بیمه نامه های متنوعی همچون بیمه نامه پیمایشی بدنه اتومبیل کرده است.

هم اکنون بیمه گذاران شرکت بیمه سامان می توانند با تهیه بیمه نامه بدنه اتومبیل مبنی برتردد با خودرو در سه مسافت ۵،۸ و ۱۲ هزار کیلومتر، با پرداخت حق بیمه ای متناسب با میزان استفاده از خودرو، هزینه کمتری را پرداخت کنند.

اما در عین حال بیمه گذاران مشتاق به استفاده از بیمه نامه پیمایشی بدنه اتومبیل شرکت بیمه سامان، باخرید این بیمه نامه از تمامی امکانات پوشش بیمه بدنه عادی هم برخوردار می شوند.

بیمه نامه پیمایشی بدنه اتومبیل شرکت بیمه سامان به دو روش با دستگاه کیلومتر شمار (تلمتیکس) یا بدون دستگاه کیلومتر شمار(تلمتیکس) صادر می شود و تا کنون بیش از ۲ هزار بیمه نامه پیماشی صادر شده است.

در حال حاضر وب اپلیکیشن “سامانو” برای بازدید اولیه و فروش آنلاین بیمه نامه بدنه اتومبیل راه اندازی شده است و از طریق آدرس https://samanno.si24. irدر دسترس مشتریان قرار دارد.