نقطه اتصال پاستور و بهارستان حل مشکلات معیشتی مردم است

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: نقطه اشتراک و اتصال پاستور و بهارستان حل مشکلات معیشتی مردم به دور از حاشیه‌های سیاسی است.

به گزارش راهبرد بانک، حسین بامیری در گفت و گویی در مورد نشست مشترک دولت و مجلس گفت: دومین نشست هم‌اندیشی مشترک دولت و مجلس در فضای صمیمی برگزار شد نوع رفتار دولت سیزدهم و دیدگاه‌های رییس جمهور نشان می‌دهد که برای مجلس اهمیت قائل است.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دولت در تلاش است تا هماهنگ و همگام با مجلس برای حل مشکلات معیشتی مردم اقدام کند تاکنون تعامل خوب و سازنده‌ای بین دولت و مجلس وجود داشته است قاطبه نمایندگان هم این مساله را به عنوان حلقه مفقوده ارزیابی کرده و به دور از حاشیه جریانات سیاسی برای حل مشکلات اقتصادی کشور تلاش می‌کنند.

نماینده مردم لردگان با اشاره به درخواست ۲۲۰ نماینده برای حضور آیت الله رییسی در کارزار انتخابات یادآور شد: نمایندگان مشتاقانه از آیت الله رییسی خواستند که در انتخابات حضور پیدا کند و خواستار برگزاری جلسات مشترک بین دولتمردان و نمایندگان بودند.

بامیری افزود: در این نشست‌ها نمایندگان ملت از زوایای مختلف مشکلات کشور را به رییس جمهور و وزرای کابینه سیزدهم یادآور می‌شوند و تصمیماتی اتخاذ می‌شود که این تصمیمات باید قابلیت رصد داشته باشد تا بتواند تاثیر خود را در جامعه نشان دهد.

وی با بیان اینکه برگزاری این نشست‌ها از بُعد تقویت اعتماد اجتماعی در جامعه مثبت است، گفت: اگر خروجی نشست‌ها  نتواند در کوتاه مدت و میان مدت آثار خود را نشان دهد به مراتب عارضه‌ها و آسیب‌های آن بیشتر است اما امیدوار هستیم صرف نظر از موضوع همدلی در این جلسات دستاوردها این جلسات بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعتماد اجتماعی را تقویت کند.

عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه اعتماد اجتماعی در جامعه مخدوش شده است، بیان داشت: اعتماد اجتماعی  در جامعه صدمه دیده است و برگزاری چنین نشست‌هایی باعث تبادل نظر و افکار می‌شود و خلاء ها و کاستی‌ها موجود، در فضای توام با آرامش بررسی می‌شود.

نماینده مردم لردگان نقطه اشتراک و اتصال پاستور و بهارستان را رفع مشکلات معیشتی مردم عنوان کرد و گفت: در جلسات غیر رسمی همانند نشست برگزار شده مسائل و مشکلات با واکاوی و نقد مشفقانه مورد بررسی قرار می گیرند و این می تواند دستاوردهای خوبی را برای کشور به دنبال داشته باشد.