پیام مدیرعامل بانک قوامین به مناسبت هفته وحدت

دکتر غلامحسین تقی نتاج هفته وحدت را تبریک گفت :

               

بسمه تعالي
و اعتصمِوا بِحبل الله جَميعاً و لاتَفَرقوا

هفته وحدت از مناسبت های دلپذیر و پرمعنایی است که در آن بر وحدت هر چه بیشتر و پرهيز از تفرقه ي مذاهب اسلامی تأکید مي شود تا در دوراني که دشمنان اسلام مترصد کمترین فرصت، برای عملی نمودن نیات شوم تفرقه افکنانه خویش می باشند همگان یکدل و یکصدا بر یگانگی و اخوت اسلامی خویش تأکید مجدد نمایيم و همانند سدّی سدید و الگویی بي بديل از همزیستی و همدلی ملتی سرفراز در چشم جهانیان باشيم.

مبرهن است وحدت ، پویایی می آفریند و در سایه اخوت و برادری است كه مشکل ها، آسان می شود و بر ماست در این مسیر به نصوص صريح قرآن كريم برگرديم و هویت گمگشته خویش را بازشناسیم. به ریسمان الهی چنگ زنیم و از ناملایمات و بي اخلاقي ها هراسی به دل راه نداده و نيك بدانیم با حفظ وحدت اگر دل به آنچه در کتاب خدا آمده بسپاریم ، پیروز و سعادتمند خواهیم بود.

بدينوسيله فرارسیدن سالروز میلاد مسعود مبشر خرد، مبلغ مهربانی و تجلی لطف بی کران خالق بر مخلوق حضرت محمد مصطفي (ص) را که به یمن آن روح وحدت و اخوت در بین مسلمانان دمیده می شود ، خدمت شما همكاران ارزش آفرين و سختكوش در مجموعه بزرگ بانك قوامين، ذينفعان و سهامداران گرانقدر و مشتریان عزیز در جاي جاي كشور تبریک و تهنيت عرض نموده و اميد است اتحاد و همدلی به معناي واقعي سرلوحه فکر و عمل همگي قرار گیرد.
انشاءالله …

                                                                                                                     ومن الله التوفیق  

                                                                                                                   مديرعامل بانك قوامين 

                                                                                                                  غلامحسن تقي نتاج 

                                                                                                                  سوم آذرماه نود و هفت