بانک پاسارگاد: سرقتی از خزانه بانک انجام نشده است

بانک پاسارگاد در واکنش به اظهارات رئیس پلیس پایتخت در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرقتی از خزانه بانک انجام نشده بلکه از شرکتی صورت گرفته که خدمات پول رسانی به دستگاه های خودپرداز خارج از شعبه ها را انجام می دهد.

به گزارش راهبرد بانک،" از بانک پاسارگاد، این بانک با قدردانی از اقتدار و هوشیاری پلیس آگاهی نیروی انتظامی که سبب دستگیری فرد خاطی در کشور ارمنستان شده ‌است، تاکید کرد: خبر سرقت از خزانه‌داری بانک‌پاسارگاد که به نقل از رییس پلیس پایتخت در رسانه‌ها درج شده ‌است، واقعیت ندارد.
«سرقت یاد شده از شرکتی صورت گرفته ‌است که خدمات پول‌رسانی به دستگاه‌های خودپرداز خارج از شعبه‌ها را انجام می‌دهد و هیچ‌گونه ارتباطی با خزانه‌ بانک‌پاسارگاد نداشته و فرد دستگیرشده نیز کارمند این شرکت بوده ‌است.»
 سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: باند سارقان خزانه بانک پاسارگاد که به خارج از کشور گریخته بودند با همکاری اینترپل (پلیس بین الملل) شناسایی، دستگیر و به کشور بازگردانده شدند.
به گفته وی، «سر دسته این باند مسئول خزانه داری بانک بود که با همدستی همسرش و سه نفر دیگر از خزانه شعبه مرکزی این بانک در خیابان میرداماد سرقت کرده بودند؛ این سارقان در کشور ارمنستان شناسایی شدند.»
رحیمی اظهارداشت: ارزش مسکوکات به سرقت رفته از خزانه بانک پاسارگاد به ۷.۵ میلیارد تومان می رسد