قیمت جدید انواع سکه و طلا/ بازار تهران و البرز؛ تعطیل

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: با تعطیلی ۶ روزه استان‌های تهران و البرز هرچند داد و ستدها کم خواهد شد، اما تاثیری بر روند قیمت‌ها و بازار نخواهد داشت.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از ایبنا، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگویی اظهار کرد: تعطیلی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا فقط برای دو استان تهران و البرز است و فعالیت واحدهای صنفی در دیگر شهرهای کشور بلامانع است. از سوی دیگر قیمت انس جهانی و نرخ ارز هم به صورت لحظه ای مشخص و در نتیجه قیمت ها در جریان است.

محمد کشتی آرای با بیان اینکه امروز انس جهانی ۱۸۱۸ دلار قیمت گذاری شده افزود: هم اکنون، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم و ۱۰ میلیون ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

وی گفت: همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون ۴۷ هزار و ۸۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان به فروش می‌رسد. نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: با تعطیلی ۶ روزه استان های تهران و البرز هرچند داد و ستدها کم خواهد شد، اما تاثیری بر روند قیمت ها و بازار نخواهد داشت.