چگونه وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیونی بانک اقتصاد نوین را بگیریم؟

وام بدون ضامن 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین با نرخ 23 درصد و دوره بازپرداخت 36 ماهه به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود.

به گزارش راهبرد بانک، طرح «اعتبارینو» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک اقتصاد نوین است که در آن متقاضی بدون ضامن و فقط با سپرده‌گذاری و ایجاد معدل حساب، قادر خواهد بود تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وام  دریافت کند. نرخ سود این تسهیلات ۲۳ درصد و نسبت مبلغ وام به میزان سپرده نیز ۸۰ درصد اعلام شده است.

دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بدون ضامن چه شرایطی دارد؟  

واجدان شرایط دریافت وام، دارندگان حساب‌های بلندمدت در بانک اقتصاد نوین و سرمایه‌گذاران واحد‌های صندوق‌های با درآمد ثابت این بانک هستند.

واجدین شرایط وام اعتبارینو می‌توانند تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

نکته آن است که سود سپرده‌های یک‌ساله، دوساله و سه‌ساله بانک اقتصاد نوین به‌ترتیب ۲۰.۵ درصد، ۲۱.۵ درصد و ۲۲.۵ درصد است و در زمانی که این سپرده‌ها برای وام مسدود می‌شوند، این سود به آنها تعلق می‌گیرد.

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که در سال ۱۳۸۰، با سرمایه ۲۵۰ میلیارد ریال (۲۵ میلیارد تومان) به‌عنوان نخستین بانک خصوصی ایران شناخته می‌شود. در سال ۲۰۰۸ بانک اقتصاد نوین به عنوان بهترین بانک ایران از سوی مؤسسه معتبر یورومانی انتخاب شد.

جزئیات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

طرح «اعتبارینو» مختص مشتریانی است که در بانک اقتصاد نوین دارای حساب سپرده بلندمدت هستند و در واحد‌های صندوق‌های درآمد ثابت سرمایه‌گذاری کرده‌اند. سقف این تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت آن نیز ۳۶ ماه تعیین شده است.

ضمانت بازپرداخت طرح اعتبارینو از طریق مسدودی سپرده قابل انجام است و متقاضی دیگر نیازی به ضامن رسمی و سند ملک ندارد. از ویژگی‌های مهم و مثبت این تسهیلات اعطای سود به سپرده‌گذاران است که این سود برای سپرده‌های یک‌ساله، دوساله و سه‌ساله بانک اقتصاد نوین به‌ترتیب ۲۰.۵ درصد، ۲۱.۵ درصد و ۲۲.۵ درصد است.

طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

در طرح اعتبارینو، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده بلندمدت خود یا ارزش واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تا سقف ۵ میلیارد ریال، برای خرید محصولات عرضه‌شده در فروشگاه‌های منتخب، بدون نیاز به معرفی ضامن، اعتبار دریافت کنند.

طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین چیست؟

شرکت بانک اقتصاد نوین
نام وام اعتبارینو
سود ۱۷.۵ %
سقف وام ۵۰۰ میلیون تومان
نوع ضمانت مسدودی سپرده همچنین واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت نیز بعنوان ضامن در نظر گرفته می‌شود.
نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم بلندمدت
سود سپرده ۱۶ % سود سپرده این طرح برحسب نوع حساب یکساله و دوساله و صندوق سرمایه‌گذاری متغیر است.
مسدودی سپرده
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده ۸۰
حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه
قسط وام ۱۷,۳۳۲,۶۶۶ تومان
کل سود وام ۱۴۶,۲۳۷,۱۸۶ تومان
مجموع رقم وام و سود ۶۴۶,۲۳۷,۱۸۶ تومان
سپرده جداگانه –
هزینه‌های جانبی ۵۶۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه
شرایط و مقررات
وام‌گیرنده مجاز به خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با اعتبارینو هست.
می‌توان در پایان هر ماه صورتحساب خود را یکجا یا بصورت اقساطی پرداخت کرد.

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین چیست؟

در این طرح، تمام سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوین، دارندگان واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت شرکت تأمین سرمایه نوین و کارکنان مشتریان حقوقی که حساب بلندمدت در بانک اقتصادنوین دارند، می‌توانند از خدمات این طرح بهره‌مند شوند. در طرح یادشده، سپرده مشتری و واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری به‌عنوان وثیقه تلقی شده و درخواست‌کنندگان محترم به ضامن نیاز ندارند؛ ازاین‌رو مشتریان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کرده و با خرید از فروشگاه‌های منتخب طرح، از این اعتبار استفاده کنند. واجدان شرایط دریافت اعتبار می‌توانند پس از مراجعه به شعب بانک در سراسر کشور و دریافت اعتبار، به تارنمای اعتبارینو به نشانی etebarino.com مراجعه و پس از ثبت‌نام، کالاهای موردنیاز خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد، در چند نوبت و تا سقف اعتبار مشخص‌شده خریداری کنند. بازپرداخت اعتبار مصرفی، به اختیار مشتری و از ۳ تا ۳۶ قسط ماهانه است. مشتریان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور، مراجعه کرده یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

مبلغ هر قسط وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیونی بانک اقتصاد نوین چقدر است؟

پرداخت اقساط تسهیلات اعتبارینو به دو صورت امکان‌پذیر است؛ روش اول پرداخت به صورت یکجا و بدون قسط‌‌بندی است اما روش دوم وام‌گیرنده باید اصل مبلغ وام را به علاوه سود آن در حداکثر مدت ۳۶ ماه به بانک اقتصاد نوین پرداخت کند. درصورت انتخاب روش دوم، مبلغ هر قسط با توجه به نرخ ۲۳ درصدی سود و مهلت ۳۶ ماهه بازپرداخت، ۱۹ میلیون و ۳۵۴ هزارتومان است.

قابل توجه است که وام اعتبارینو بانک اقتصاد نوین شامل ۵۶۰ هزارتومان هزینه جانبی بابت تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه می‌شود که وام‌گیرندگان ملزم به پرداخت آن خواهند بود.