“چگونه بدون ضامن از بانک شهر وام ۵۰ میلیون تومانی بگیریم؟ راهنمای کامل وام‌های بدون ضامن”

افرادی که در بانک شهر حساب دارند، در صورت داشتن امتیاز کافی نزد بانک، می‌توانند از وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

به گزارش راهبرد بانک، بانک شهر، به منظور تسهیل در ارائه وام به مشتریان خود، شرایطی فراهم کرده است که افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن، وام دریافت کنند. برای دریافت وام بدون ضامن از بانک شهر، مراحل زیر را می‌توانید دنبال کنید:

۱. بررسی شرایط وام:
ابتدا باید اطلاعات مربوط به انواع وام‌های بدون ضامن ارائه شده توسط بانک شهر را از وب‌سایت یا شعب مختلف بانک دریافت کنید. این اطلاعات شامل سقف وام، نرخ سود، دوره بازپرداخت و سایر شرایط است.

۲. ارائه مدارک لازم:
مدارک لازم برای درخواست وام شامل کارت ملی، شناسنامه، گواهی اشتغال به کار، فیش حقوقی، و سایر مدارک مورد نیاز بانک است. معمولاً بانک شهر از متقاضی می‌خواهد تا مدرکی ارائه دهد که نشان‌دهنده توانایی پرداخت اقساط وام باشد.

۳. افتتاح حساب:
اگر قبلاً حسابی در بانک شهر ندارید، باید یک حساب افتتاح کنید. بانک ممکن است درخواست کند که میزان مشخصی وجه در حساب خود نگهداری کنید.

۴. ثبت درخواست وام:
با مراجعه به یکی از شعب بانک شهر و ارائه مدارک لازم، درخواست وام خود را ثبت کنید. در برخی موارد، این فرایند می‌تواند به صورت آنلاین نیز انجام شود.

۵. ارزیابی و تایید درخواست:
بانک پس از دریافت مدارک و بررسی آن‌ها، درخواست شما را ارزیابی می‌کند. این ارزیابی شامل بررسی سابقه اعتباری، توانایی بازپرداخت و سایر معیارهای بانکی است.

۶. ضمانت جایگزین:
در صورت نیاز، بانک ممکن است از شما بخواهد تا ضمانت‌های جایگزین مانند سپرده‌های بانکی، سند ملکی، یا چک‌های تضمینی ارائه دهید.

۷. دریافت وام:
پس از تایید درخواست وام، مبلغ وام به حساب شما واریز می‌شود. حالا می‌توانید از این مبلغ برای نیازهای مختلف خود استفاده کنید.

مهم است که قبل از اقدام به دریافت وام، شرایط و مقررات دقیق بانک را مطالعه کنید و از مشاوران مالی بانک راهنمایی بخواهید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

بانک شهر برای مشتریان خود شرایط دریافت وام بدون ضامن از طریق اعتبارسنجی امتیاز آنان در اپلیکیشن همراه شهر پلاس را فراهم کرده است. این تسهیلات فقط به کسانی پرداخت می‌شود که حداقل سه ماه در این بانک حساب، امتیاز و همچنین میانگین حساب مناسب داشته باشند. سقف مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصد و حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

جزئیات طرح وام بدون ضامن بانک شهر

متقاضی دریافت این طرح در ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه، جاری یا کوتاه‌مدت در بانک شهر افتتاح کند. پس از گذشت سه ماه از افتتاح این حساب و  کسب امتیاز، متقاضی می‌تواند از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس مراحل بعدی را برای دریافت این وام طی کند و نیازی به مراجع حضوری به شعب بانک شهر برای دریافت این تسهیلات نیست.

وام‌گیرنده باید از طریق اعتبارسنجی و اعتبار شغلی به بانک شهر ضمانت لازم را برای توانایی پرداخت اقساط وام، ارائه کند. همچنین بانک باید از وضعیت بدهی شخص متقاضی به بانک و سابقه نداشتن چک برگشتی اطمینان حاصل کند.

اقساط تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی چقدر است؟

بانک شهر کف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را ۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. البته حقوق‌بگیران بانک شهر می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوند. نرخ سود این وام بدون ضامن ۲۳ درصد و حداکثر مهلت بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

حال با احتساب مبلغ وام ۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. همچنین در پایان مدت سررسید، وام‌گیرنده در مجموع باید ۶۹ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان به بانک شهر بازگرداند.

گفتنی است وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز برای تشکیل پرونده و دیگر هزینه‌های جانبی به بانک پرداخت کند.