مدیرعامل تاکسیرانی تهران:

“وام‌های جدید برای تعمیر تاکسی‌های تهران: شرایط و جزئیات کامل”

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اعطای وام برای تعمیرات اساسی تاکسی‌هایی که هنوز به سن فرسودگی نرسیده‌اند، خبر داد.

به گزارش راهبرد بانک، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اعطای وام برای تعمیرات اساسی تاکسی‌هایی که هنوز به سن فرسودگی نرسیده‌اند، خبر داد.

شادی مالکی در مصاحبه گفتگویی اعلام کرد: تاکسی‌هایی که سن آن‌ها به مرز فرسودگی یعنی ۱۲ سال رسیده باشد، مشمول طرح نوسازی می‌شوند. اما تاکسی‌های زیر ۱۲ سال و تمام خودروهای ون برای اولین بار در طرح بهسازی قرار گرفته‌اند و وام‌های کم‌بهره به این خودروها اختصاص می‌یابد.

وی افزود: جزئیات بیشتر این طرح به محض انعقاد قرارداد اعلام خواهد شد. این قرارداد بین سازمان تاکسیرانی و چندین نمایندگی مجاز تعمیر خودرو منعقد می‌شود و یکی از بانک‌های عامل نیز در این طرح شرکت خواهد کرد و وام‌هایی به رانندگان تاکسی ارائه می‌کند.

مالکی همچنین از رانندگان تاکسی دعوت کرد در این طرح شرکت کنند و تصریح کرد: این وام‌ها برای اولین بار به خودروهایی تعلق می‌گیرد که هنوز به سن فرسودگی نرسیده‌اند و می‌توانند برای تعمیرات از این وام استفاده کنند که قطعا به بهبود وضعیت تاکسی‌ها در تهران کمک خواهد کرد.