این افتخار، سهم شماست

دکتر حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور اسلامی ایران در مراسم رونمایی از بیمه ۵۰۰ هزار خانه روستایی و سامانه احراز هویت غیر حضوری سجام از ابتکار، خلاقیت و نوآوری مجموعه بانک مهر ایران تقدیر کرد.

به گزارش راهبرد بانک،به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ در متن یادداشت دکتر امیری آمده است:

بسمه تعالی شانه الغدیر

«امروز ۹۹/۳/۳۱ توفیقی حاصل شد که به همراه تعدادی از مدیران ارشد کشور در همایش تقدیم بیمه نامه ۵۰۰ هزار خانه روستایی که به ابتکار بانک مهر ایران انجام شده و در نوع خود ابتکار و خلاقیت و نوآوری است شرکت نموده با بخشی از فعالیتهای این بانک جوان آشنا شویم. کارهای انجام شده قابل تقدیر و تحسین است از جناب آقای دکتر اکبری مدیر عامل محترم این بانک، اعضای محترم هیات مدیره و همه پرسنل و کارکنان این بانک در سراسر کشور تقدیر و سپاسگزاری می کنم. انشاالله بیش از پیش موفق و موید باشید».

دکتر اکبری مدیر عامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران این افتخار را مرهون زحمات و تلاش های تک تک کارکنان بانک دانست و از اهتمام همکاران در ارائه خدمت شایسته و به موقع به مشتریان قدردانی کرد.
دکتر اکبری، با اشاره به دستاوردهای شایسته بانک در سال های اخیر، بر افق های شکوفایی بانک تاکید کرد و همت مضاعف همکاران در مسیر رشد و پیشرفت خانواده بزرگ بانک مهر ایران را خواستار شد.

 

منبع : ایبنا