وام بانک آینده/ وام با نرخ سود پایین و شرایط عالی

لیست بهترین وام های بانک آینده با سود کم و شرایط عالی.

به گزارش راهبرد بانک، بانک آینده در سال ۱۳۹۱ از ادغام ۳مجموعه‌ی مؤسسه‌ی مالی و اعتباری صالحین، مؤسسه‌ی مالی و اعتباری آتی و بانک تات تشکیل شد. بانک آینده با هدف افزایش سطح رفاه و کیفیت مردم،‌ وام‌های متنوعی را ارائه‌ می‌دهد. وام‌های بانک آینده به نحوی برنامه‌ریزی و اجرایی شده‌اند که تمام قشر جامعه، توانایی گرفتن این وام‌ها را داشته باشد. در این مطلب تمام وام‌های بانک آینده را معرفی و جزئیات این وام‌ها را شرح داده‌ایم.

وام ۱ میلیارد تومانی با سپرده ارزی بانک آینده

وام ۱ میلیارد تومانی با سپرده‌ی ارزی بانک آینده برای کسانی که دلار، یورو، پوند یا هر ارزی دیگری دارند، برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. برای دریافت این وام بانک آینده، در قدم اول باید حساب ارزی افتتاح کنید و ارز‌های خود را به‌عنوان سپرده در این حساب، نزد بانک بگذارید. اعتباری که از این وام به شما تعلق می‌گیرد، ۵۰درصد سپرده، تا سقف ۱میلیارد تومان با سود سالیانه‌ی ۲۳درصدی است. برای ضمانت طرح سپرده‌ی ارزی نیاز به معرفی ضامن نیست و مسدودی سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت تلقی می‌شود. سپرده‌ی شما پس از تسویه‌ی کامل اقساط آزاد خواهد شد.

وام ۱ میلیارد تومانی طرح کارا بانک آینده

وام ۱ میلیارد تومانی طرح کارای بانک آینده برای کسانی که حساب قرض‌الحسنه‌ی پس‌انداز، جاری، حساب سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی، دستگاه کارتخوان یا درگاه اینترنتی بانک آینده را دارند، درنظر گرفته‌شده است. سقف پرداختی وام طرح کارا برای اشخاص حقیقی (افراد) ۱میلیارد تومان و برای اشخاص حقوقی (شرکت‌ها و سازمان‌ها) ۱۰ میلیارد تومان است. سقف اعتبار وام کاملا ارتباط مستقیمی با میانگین معدل حساب و مدت زمان سپرده‌گذاری دارد؛ هرچه مدت زمان سپرده‌گذاری بیشتر و میانگین حساب بالاتر سقف پرداختی با همین نسبت افزایش می‌یابد. داشتن حداقل ۳ماه خواب سپرده‌، از الزامات اولیه‌ی دریافت وام است.

اگر حساب قرض‌الحسنه بانک آینده دارید، سود تسهیلات کارا برای دارندگان حساب قرض‌الحسنه ۶درصد و برای دارندگان حساب سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ۱۵درصد محاسبه خواهد شد. خوب است بدانید؛ برای این وام، ضامن رسمی و سند ملکی به‌نام گیرنده‌ی وام، نوع ضمانت تائید شده از سوی بانک هستند. حداکثر مدت بازپرداخت اقساط ۶۰ ماه مقرر شده است.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح بهارانه بانک آینده

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح بهارانه‌ی بانک آینده به همه‌ی افرادی که میانگین حساب قرض‌الحسنه‌ی ۳ یا ۴ماهه دارند، تعلق می‌گیرد. با داشتن معدل حساب ۳ماهه تا ۱۵۰درصد سپرده‌ و با معدل حساب ۴ماهه تا ۲۰۰درصد سپرده‌ی خود، اعتبار وام می‌گیرید. البته فراموش نکنید که سقف طرح بهارانه‌ی بانک آینده ۳۰۰میلیون تومان است.

برای طرح تسهیلاتی بهارانه ۲۳درصد سود سالیانه و حداکثر بازپرداخت اقساط ۲۴ماهه درنظر گرفته‌اند. نکته‌ی جالب توجه برای نوع ضمانت این وام بانک آینده است؛ مشتریانی که رتبه‌ی اعتباری A بانک مرکزی را دارند، فقط با ارائه‌ی مدرک رتبه‌ی اعتباری و یک فقره چک، وام را دریافت می‌کنند. بقیه‌ی مشتریان که رتبه اعتباری غیر از A دارند، ملزم به معرفی یک ضامن رسمی هستند.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده

وام ۲۰۰ میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده مختص کسانی است که برای خرید خودرو حساب وکالتی دارند و حداقل ۶ماه از افتتاح حساب و سپرده‌گذاری آن‌ها گذشته باشد. برای ضمانت این وام بانک آینده، به یک ضامن با کسر از حقوق یا اعتبار شغلی نیاز دارید.

سود سالیانه‌ی وام ۲۳درصد با بازپرداخت ۶۰ماهه تعیین شده است. توجه داشته باشید که اکثر بانک‌ها امکان افتتاح حساب وکالتی رو ایجاد کرده‌اند اما فقط بانک آینده اعطا تسهیلات با استفاده از حساب وکالتی را در اختیار مشتریان گذاشت.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالا بانک آینده

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده در قالب کارت اعتباری و در بازه ۵۰ تا ۲۰۰میلیون تومان ارائه می‌شود. این وام با هدف خرید اقساطی کالا، مثلا برای خرید اقساطی گوشی، خرید اقساطی لپ‌تاپ، خرید اقساطی طلا یا هر کالای مورد نظر شما، طراحی شده است.برای ضمانت وام خرید کالای بانک رفاه، ضامن رسمی تعیین شده است. سود سالیانه‌ی این وام بانک آینده ۲۳درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

نکته‌هایی در رابطه با وام خرید کالای بانک آینده که خوب است بدانید:

  • ۱۰درصد مبلغ وام تا زمان بازپرداخت کامل اقساط نزد بانک مسدود خواهد ماند.
  • هزینه‌ی ثبت درخواست وام خرید کالا، ۳میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که صرف آبونمان سالیانه و تشکیل پرونده می‌شود.
  • درصورتی درخواست وام شما تائید می‌شود که قبلا از تسهیلات کارت اعتباری استفاده نکرده باشید.

وام ۱۲۵ میلیون تومانی طرح کارگشا بانک آینده (وام خرید اقساطی لوازم خانگی)

وام ۱۲۵ میلیون تومانی طرح کارگشای بانک آینده با هدف تسهیل خرید لوازم خانگی در قالب کارت اعتباری اهدا می‌شود. تسهیلات کارگشای بانک آینده برابر با حداکثر ۸۰درصد قیمت کالای خریداری‌شده و تا سقف ۱۲۵میلیون تومان پرداخت می‌شود.

سود این وام ۲۳درصد سالیانه، با بازپرداخت ۳۶ماهه تعیین شده است. برای ضمانت دریافت این وام ضامن رسمی دارای کسر از حقوق، جواز کسب‌وکار و سفته برای بانک احتیاج است.

نکته:

۱۰درصد مبلغ وام واریزی، به‌عنوان مسدودی سپرده تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح جهاد کالا بانک آینده

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح جهاد کالای بانک آینده با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. با افتتاح حساب کوتاه‌مدت عادی و ثبت‌نام در سامانه‌ی سمتا (samta.ba24.ir) یا مراجعه حضوری به شعب بانک آینده در سراسر کشور این وام بانک آینده را دریافت کنید.

سود این وام ۱۸ درصد و مدت زمان بازپرداخت اقساط حداکثر ۳۶ ماه است. شما میتوانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کرده و کالاهای مورد نیازتان را خریداری کنید. نکته مثبتی که در رابطه با این وام وجود دارد این است که به صورت اینترنتی پرداخت میشود.

نکته:

  • مبلغ وام به یکی از کارت‌های نقدی متقاضی وام واریز می‌شود.
  • افراد فقط یکبار تسهیلات جهاد کالا را می‌توانند دریافت کنند.
  • متقاضی وام از زمان واریز مبلغ تسهیلات به کارت نقدی‌اش ۳۰روز فرصت خرید دارد و این فرصت قابل تمدید نیست.

ضمانت این وام برای افراد، بر اساس رتبه‌ی اعتباری‌شان متفاوت است. در جدول زیر جزئیات ضمانت وام طرح جهاد کالا آمده است:

رتبه‌ی اعتباری نوع ضمانت حداکثر مبلغ تسهیلات (تومان)
A سفته یا چک صیادی (بدون ضامن) ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
B سفته یا چک صیادی با ضامن ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سفته یا چک صیادی (بدون ضامن) ۵۰۰۰۰۰۰۰
C سفته یا چک صیادی با ضامن با ارائه گواهی کسر از حقوق ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سفته یا چک صیادی با ضامن ۵۰۰۰۰۰۰۰
D سفته یا چک صیادی با ضامن با ارائه گواهی کسر از حقوق ۵۰,۰۰۰,۰۰۰

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده در بازه‌‌ی اعتباری ۲۰ تا ۱۰۰میلیون تومان برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده به متقاضیان واجد شرایط تعلق می‌گیرد. همچنین بازپرداخت اقساطی تسهیلات طرح طراوت را حداکثر ۳۶ماهه و نرخ سود ۲۳درصد تعیین کرده‌اند. این طرح فقط مختص مشتریان قدیمی بانک نیست، افراد واجد شرایط با افتتاح حساب جدید هم می‌توانند برای دریافت وام اقدام کنند.

برای افراد مختلف جزئیات شرایطی که برای ضمانت این وام بانک آینده تعیین شده است، کمی متفاوت است. این جزئیات از این قرار هستند:

  • اگر متقاضی وام سپرده‌ی بلندمدت شتاب یا آینده‌ساز داشته باشد: نوع ضمانت، مسدودی سپرده است.
  • اگر متقاضی وام سپرده‌ی بلندمدت نداشته باشد: نوع ضمانت، معرفی ضامن با کسر از حقوق است.

نکته:

اگر یک ماه بعد از دریافت اعتبار وام، برای بازپرداخت کل وام اقدام کنید، هیچ سودی از شما گرفته نمی‌شود.

وام ۵۰ میلیون تومانی طرح آینده داران

افرادی که به دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بانک آینده تمایل دارند با این مبلغ تنها می‌توانند از فروشگاه‌های ایران مال خرید داشته باشند. این وام بدون ضامن سود متغیری دارد که با توجه به دوره بازپرداخت مشخص می‌شود. در صورتی که دوره بازپرداخت شش ماهه باشد، سود این تسهیلات هفت درصد خواهد بود و اگر مدت زمان بازپرداخت ۲۴ ماه تعیین شود، سود تسهیلات به ۲۳ درصد خواهد رسید. بانک برای ضمانت بازپرداخت اقساط این تسهیلات سپرده متقاضی را مسدود کرده و با توجه به اعتبار شغلی وی وام را پرداخت می‌کند. در صورتی که متقاضی وام کارمند دولتی باشد، سپرده وی مسدود نشده و تنها با ارائه یک معرفی نامه از محل کار خود امکان دریافت این وام را دارد.

وام ۲۰ میلیون تومانی قسطا

وام ۲۰ میلیون تومانی قسطا که با همکاری بانک آینده به واجدین شرایط داده می‌شود، یک وام فوری، بدون نیاز به ضامن و خواب سپرده است. مبلغ اعتباری وام در قالب یک کارت اعتباری به شما داده می‌شود و این کارت اعتباری در همه‌ی درگاه‌های پرداخت و دستگاه‌های کارتخوان قابل استفاده است.

از جمله مزایای این وام به فوری بودن آن باید اشاره کرد؛ منظور از فوری بودن وام این است که کل فرآیند ثبت درخواست تا دریافت وام حداکثر ۷روز کاری طول می‌کشد. ضمنا برای دریافت این وام محدودیت شهر یا استانی وجود ندارد و از سراسر ایران برای دریافت این وام، به‌صورت کاملا آنلاین، می‌توان اقدام کرد.

مبلغ وام قسطا از ۳ تا ۲۰ میلیون است که به‌صورت ۱۲ماهه قابل بازپرداخت هستند. بسته به مبلغ وام انتخابی، ابتدا باید پیش‌پرداختی ارائه دهید تا امکان دریافت وام برایتان میسر شود. دریافت این وام نیازی به ضامن ندارد و با ارائه چک یا سفته می‌توان نسبت به دریافت آن اقدام کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب تمام وام‌هام بانک آینده را مورد بررسی قرار دادیم و جزئیات آن‌ها را تشریح کردیم. هر یک از این وام‌ها برای گروه خاصی از افراد مناسب است که بر حسب نیاز و شرایط‌شان می‌توانند از این فرصت‌های تسهیلاتی استفاده کنند. برای دریافت وام‌های بانک آینده می‌توانید با حضور در شعب سراسر کشور، درخواست خود را ثبت کنید.