قیمت گلکسی آ ۵۵ و گلکسی آ ۳۵ سامسونگ در بازار ایران مشخص شد

گلکسی A35 و A55 کمی پس از معرفی رسمی به ایران راه پیدا کرده‌اند. در ادامه قیمت گلکسی آ 35 و گلکسی آ 55 سامسونگ در بازار ایران را ببینید.

به گزارش راهبرد بانک، سامسونگ اسفند ماه گذشته بالاخره پس از انتظار شدید طرفداران و دنبال‌کنندگان اخبار تکنولوژی از گوشی های گلکسی آ ۵۵ ، گلکسی آ ۳۵رونمایی کرد که از همین حالا بین بهترین گوشی های میانرده سال ۲۰۲۴ جا گرفته‌اند. در حالی که پس از رونمایی کاربران ایرانی انتظار عرضه این گوشی‌ها در کشور را می‌کشیدند، بالاخره این دو گوشی روانه بازار شده‌اند و محدوده قیمت آن‌ها مشخص شده‌ است. در ادامه می‌توانید بیشتر از قیمت گلکسی آ ۵۵ و آ ۳۵ در بازار ایران مطلع شوید.

قیمت گوشی های گلکسی آ ۳۵ و آ ۵۵ در ایران

گوشی های گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ حالا با گارانتی ۱۸ ماهه در ایران به فروش گذاشته شده‌اند. قیمت این دو گوشی به ترتیب از ۱۳.۵ میلیون و ۱۷.۵ میلیون تومان شروع می‌شود. مثل همیشه، در اوایل عرضه به دلایلی از جمله موجودی محدود، قیمت‌ها در سطحی بالاتر از حد معمول قرار دارند. با وجود این، با واردات دستگاه‌های بیشتر و تنظیم عرضه و تقاضا باید شاهد کاهش و تثبیت قیمت گوشی های میانرده جدید سامسونگ باشیم.

مشخصات فنی گلکسی آ ۳۵ و مشخصات فنی گلکسی آ ۵۵ نوید دو میانرده خوش‌ساخت، باکیفیت و پرامکانات را می‌دهند که قرار است امسال هم سهم چشمگیری از بازار موبایل های میانرده به دست بیاورند. اگر به خرید این محصولات جدید سامسونگ تمایل دارید، می‌توانید با مطالعه مطلب مقایسه گلکسی A55 و گلکسی A33 ببینید که کدام ارزش خرید بیشتری با توجه به نیازها و بودجه شما دارد. هرچند تفاوت‌هایی جزئی بین این دو گوشی وجود دارد، دقت به آن‌ها می‌تواند تعیین‌کننده باشد.