ارزان‌ترین گوشی‌ها در بازار چند؟ / این گوشی ۳ میلیون قیمت دارد + جدول

قیمت گوشی‌های هوشمند در چهارمین روز از سال جدید را در این گزارش بخوانید.

به گزارش راهبرد بانک، روز شنبه چهارمین روز سال ۱۴۰۳ است. اگر به دنبال خرید یک گوشی ارزان‌قیمت هستید، در این گزارش ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل در بازار را بررسی کرده‌ایم.

گوشی موبایل وکال مدل V۰ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت، به قیمت دو میلیون و ۹۶۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. یا گوشی موبایل رنسو مدل Nep N۷ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، سه میلیون تومان قیمت دارد.

یکی دیگر از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار، گوشی موتورولا مدل E۱۳ است. این موبایل با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت، سه میلیون و ۳۹۹ هزار تومان در بازار قیمت خورده است.

گوشی موبایل وکال مدل V۱ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت نیز با قیمت پایینی به فروش می‌رسد. ارزش این گوشی ۳ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان است.

اگر می‌خواهید از برندهای بهتری مثل سامسونگ و شیائومی صاحب یک گوشی ارزان‌قیمت شوید، در ادامه به بررسی ارزان‌ترین موبایل‌های این دو برند پرداخته‌ایم.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A۰۵ ۴G با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به قیمت ۴ میلیون و ۱۶۹ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین، سامسونگ گلکسی مدل F۰۴ ۴G با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، چهار میلیون و ۹۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گلکسی A۰۵ ۴G از مدل قبلی که معرفی کردیم ارزان‌تر است. این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، چهار میلیون و ۲۹۹ هزار تومان ارزش دارد.

برای خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A۰۴s با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت به چهار میلیون و ۴۵۹ هزار تومان پول نیاز دارید.

از ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی در بازار می‌توان به مدل Redmi ۱۰ ۲۰۲۲ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت اشاره کرد که چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان هزینه دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi ۱۰ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت نیز به قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار وجود دارد.

ارزان‌ترین گوشی شیائومی در حال حاضر مدل Redmi A۲ plus است که سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد. ظرفیت این گوشی ۶۴ گیگابایت و رم آن ۳ گیگابایت است.

قیمت دیگر گوشی‌های ارزان‌قیمت در بازار را با مشخصات‌شان در جدول زیر بخوانید؛

*توجه داشته باشید که راهبرد بانک دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی است.*

ارزان‌ترین گوشی‌ها در بازار (فروردین ۱۴۰۳)
مدل ظرفیت قیمت / تومان
Samsung Galaxy A۰۴ ۶۴ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۴,۸۵۹,۰۰۰
Galaxy M۰۴ ۴G ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۵,۵۹۹,۰۰۰
Motorola Moto G۱۴ ۴G ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۴,۵۷۵,۰۰۰
Galaxy A۰۵s ۴G ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۵,۱۳۰,۰۰۰
Realme Note ۵۰ ۴G ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۵,۴۷۰,۰۰۰
Honor X۷a ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۵,۲۵۵,۰۰۰
Samsung Galaxy M۱۳ (SM-۱۳۵FU/DS) ۶۴ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۵,۶۰۰,۰۰۰
Xiaomi Redmi ۱۲C (۲۲۱۲۰RN۸۶G) ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت ۵,۸۳۰,۰۰۰
Motorola Moto G۲۲ ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۶,۰۰۲,۰۰۰
Poco C۶۵ ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۶,۳۵۷,۰۰۰