طرح ملی ادغام، اصلاح بزرگی در نظام بانکداری است

همایش روسای دوایر و شعب استان خراسان رضوی با حضور مدیر عامل، معاون امور مناطق و مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد، برگزار شد.

به گزارش راهبرد بانک، به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی، دکتر غلامحسن تقی نتاج  مدیر عامل بانک – در این مراسم، با تقدیر از تلاش های همکاران این استان، اظهار کرد: همجواری و نزدیکی با امام رضا (ع) مسئولیت آور است چرا که باید آموزه ها، سیره و سبک زندگی این بزرگواران را در زندگی خود ساری و جاری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر حفظ تفکر ارزشی حاکم بر بانک، تصریح کرد: شیوه و سبک مدیریت جهادی در تمامی مقاطع زمانی امتحان خود را پس داده و در برهه کنونی نیز می تواند راهگشای بسیاری از موانع و مشکلات موجود باشد.

نتاج بانکداری را صنعتی ظریف که نیازمند توجه و مراقبت ویژه ای است برشمرد و اظهار کرد: کوتاهی در مراقبت از این صنعت و رسیدن به نقطه خطر، بحرانی گسترده و غیر قابل جبران را ایجاد می کند؛ لذا تمامی دست اندرکاران شبکه بانکی باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیر عامل بانک، از طرح ملی ادغام بانک ها به عنوان حلقه نخست یک اصلاح بزرگ در نظام بانکداری کشور یاد کرد و گفت: توقع و انتظار ما بر این است که همه همراهی کنند تا این مأموریت خطیر، به درستی و با کمترین هزینه و اشکال عملیاتی شود.

وی نرخ مطالبات غیرجاری در بانک مهر اقتصاد را مناسب دانست و با اشاره به طرح ارتقاء سود آوری، ابراز داشت: این طرح در دو دوره ۴۵ روزه عملیاتی برای پایان سال در نظر گرفته شده که امیدواریم با یاری خداوند و تلاش همکاران بتوانیم آن را اجرایی کنیم و بهره وری بانک را افزایش دهیم.

بر اساس این گزارش، مدیر عامل بانک در سفر به استان خراسان رضوی از پروژه تجاری  مسکونی در حال احداث کوهسنگی و پروژه در دست ساخت بانک سپه واقع در ضلع دیگر این بوستان بازدید کرد و با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی و افزایش کیفیت ساخت و ساز، خواستار فروش به موقع دارائیها و املاک مازاد شد.

مدیر عامل بانک همچنین در دیدار با رئیس دادگستری استان خراسان رضوی از زحمات و همکاری های دستگاه قضایی استان به ویژه دادگستری تقدیر و تشکر کرد و با تاکید بر همکاری متقابل از آمادگی این بانک برای انعقاد تفاهم نامه ارائه تسهیلات به کارکنان دادگستری خبر داد.

گفتنی است مدیر عامل بانک و هیئت همراه از برخی شعب استان نیز بازدید به عمل آوردند و در دیدار و گفتگو با همکاران از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.