پیش ثبت نام تور کربلا نوروز ۱۴۰۳

تورهای کربلا یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های سفر برای زائران مذهبی و زائرانی که به دنبال تجربه‌ ی معنوی و زیارتی هستند، محسوب می‌شوند. کربلا به ‌عنوان یکی از مراکز مهم و مقدس شیعیان، همواره جاذبه‌ ی ویژه‌ای برای مسلمانان از سراسر جهان داشته است و تورهای کربلا به آنها فرصتی را برای زیارت اماکن مقدس و عبادت در این شهر مقدس می‌دهند. بسیاری از عزیزان دوست دارند تا زمان تحویل سال را در کربلا باشند.

به گزارش راهبرد بانک، تور های کربلا نوروز یکی از انواع محبوب تور های کربلا است بسیاری از عشاق اهل بیت دوست دارند تا نوروز را در کربلا حضور داشته باشند و در لحظه سال تحویل در محضر آقا امام حسین (ع) حضور داشته باشند به همین علت تور نوروز از محبوبیت بالایی بین شیعیان برخوردار است.

برنامه تور کربلا نوروز ۱۴۰۳ به چه صورتی است؟

برنامه تور به صورت دو سر هوایی است یعنی شما در تهران به فرودگاه امام خمینی خواهید رفت در آنجا سوار هواپیما میشوید در در نجف از هواپیما پیاده میشوید پس از آن با ترنسفر به هتل محل اقامتتان خواهید رفت تا اتاق مخصوص به خود را تحویل بگیرید. شما دو روز در نجف حضور دارید و میتوانید به زیارت در شهر نجف اشرف بپردازید در نجف میتوانید به زیارت مسجد کوفه، حرم امام علی (ع)، مسجد سهله بروید. پس از آن با اتوبوس وی ای پی به کربلا خواهید رفت و پنج روز در کربلا خواهید ماند در این پنج روز میتوانید به زیارت حرم آقا امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، تل زینبیه، مقبره دو طفلان مسلم و … خواهید رفت. پس از تحویل سال در کربلا با هواپیما به ایران برخواهید گشت.

خدمات تور کربلا نوروز چیست؟

در تور کربلا نوروز شما بیمه مسافرتی دریافت خواهید کرد از خدمات تور میتوان به ترانسفر فرودگاهی، صبحانه و ناهار بوفه، چیده شدن هفت سین به مناسبت نوروز در لابی هتل، زیارت یک روزه کاظمین و سامرا، منوی غذایی درجه یک به صورت بوفه، پذیرایی سه وعده صبحانه، ناهار، شام، استفاده از اتوبوس وی ای پی، رزرو بهترین هتل های کربلا با کیفیت بالا، دارا بودن اتاق گارانتی در هتل که موحب میشود در دریافت کلید اتاق کمتر معطل شوید و …

چگونه میتوانم تور کربلا نوروز ۱۴۰۳ را ثبت نام کنم؟

در حال حاضر پیش ثبت نام تور کربلا نوروز ۱۴۰۳ انجام می پذیرد مهم ترین چیزی که برای ثبت نام نیاز دارید یک گذرنامه یا پاسپورت با دارا بودن حداقل ۶ ماه اعتبار است یکی از آژانس های زیارتی بسیار مجرب در این خصوص که ثبت نام تور نوروز را انجام میدهد آژانس زیارتی کربلا تور است. شما میتوانید تور های مخصوص نوروز را با بهترین قیمت و کیفیت ثبت نام کنید. در این خصوص میتوانید به وب سایت ما به آدرس https://karbalatour123.com مراجعه نمایید. همچنین میتوانید با تماس با شماره های ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ یا پاسخگوی ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۱۲۹۱۵۴۰۶۶ میتوانید در خصوص تور های نوروزی کسب اطلاعات کنید.

مراسم‌ها و فعالیت‌های تور کربلا نوروز

در طول سفر به کربلا، زائران فرصت دارند در مراسم‌های عزاداری و زیارت شرکت کنند. این مراسم‌ها با شور و اشکالی که به دلایل مختلف به وجود می‌آیند، تجربه‌ی فراوانی را برای زائران فراهم می‌کنند و از طریق آنها می‌توانند ارتباط عمیق‌تری با امام حسین (ع) برقرار کنند. از فعالیت های این نوع تور میتوان به زیارت حرم امام علی (ع)، حرم امام حسین (ع)، حرمین عسکرین، سال تحویل در بین الحرمین، زیارت قبور دو طفلان مسلم، بازدید از مقام امام زمان، تل زینبیه و …

جمع بندی

تور کربلا یک فرصت منحصر به فرد برای زائران است تا به سرزمین مقدس کربلا سفر کرده و از تجربه‌ی معنوی و دینی فراوانی بهره‌مند شوند. این سفر، فرصتی است برای ارتقاء فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و تقویت ارتباط انسان با خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برای ثبت نام تور کربلا و همچنین اطلاع از شرایط تور اقساطی کربلا به سایت ما مراجعه نمایید. کربلا تور با ۱۸ سال سابقه در خصوص برگزاری تور کربلا جزو یکی از بهترین آژانس های زیارتی در زمینه برگزاری تور کربلا میباشد.