شرایط فروش پیکاپ دوکابین تاگا ویژه شب یلدا

شرکت پادران موتور بخشنامه فروش اعتباری قطعی پیکاپ دوکابین تاگا بصورت محدود (با تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن به همراه یک سال بیمه بدنه رایگان ) را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد بانک، قیمت و روش فروش اعتباری قطعی محدود پیکاپ‌های دوکابین تاگا به مصرف کنندگان تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا ساعت ۱۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ بشرح جدول و توضیحات ذیل می‌باشد :

فروش اعتباری قطعی به صورت محدود (با تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن به همراه یک سال بیمه بدنه رایگان )

قیمت‌های اعلامی به ریال بوده و با احتساب بیمه شخص ثالث ، مالیات بر ارزش افزوده و یک سال بیمه بدنه رایگان می‌باشد .

هزینه شماره‌گذاری برعهده خریدار محترم است .

سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت و بیمه بدنه به ذینفعی صنایع خودروسازی پادرا می‌باشد .

وجوه نقدی می‌بایست بحساب شرکت صنایع خودروسازی پادرا به شماره ۱۷۰۲۲۱۱۴۱۵۰۷۳۹۱ و یا شماره شبا IR 160220170202114150739001 بانک توسعه تعاون، واریز گردد.

در فیش واریزی، نام خریدار با نام واریز کننده وجه می‌بایست مطابقت داشته باشد و درضمن چک اقساط حتما بنام شخص خریدار و از نوع صیادی و سامان های ( بنفش ) باشد .

برای متقاضیان عزیز قابل رویت بوده و پرداخت وجه به منزله آگاهی و پذیرش مشخصات www.padramotors.com مشخصات فنی، آپشن‌ها و سایر امکانات خودرو از طریق سایت شرکت به نشانی فنی می‌باشد، درضمن هر گونه مغایرت احتمالی مشخصات خودرو تحویلی با کاتالوگ‌ها، سایت اینترنتی شرکت و آگهی‌های منتشره، تعهدی برای شرکت ایجاد نمی‌نماید و خریدار طرح هرگونه ادعای معارضی را از خود سلب و اسقاط نمود .

مدت تحویل (۱۵ ) پانزده ( روز کاری ) ایام تعطیلات رسمی و روزهای پنجشنبه روز کاری محسوب نمی‌گردد.

این بخشنامه از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ آغاز و صرفا تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا ساعت ۱۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ اعتبار دارد و به درخواست‌های پس از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد و درضمن در طی این مدت درصورت تکمیل ظرفیت، شرکت نسبت به متوقف نمودن این طرح و بخشنامه فروش محق خواهد بود.

شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو در قبال واریز وجوهی که از زمان اعتبار این بخشنامه و یا تکمیل ظرفیت گذشته باشد نخواهد داشت و تحویل خودرو درقبال اینگونه واریزی‌ها، صرفا منوط بر تامین مجدد موجودی خودرو و با قیمت بخشنامه جدید می‌باشد .

رنگ های موجود شامل : آبی سرمه‌ای – خاکستری – زرد – قرمز یاقوتی