بیش از ۷ میلیون ارائه خدمات بانکی به روستاییان خراسان‌رضوی

مدیر امور شعب پست بانک خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار خدمات بانکی به روستاییان این استان ارائه شده است.

به گزارش راهبردبانک، محمود شیردل در حاشیه سفر به تایباد و مراسم تکریم و معارفه رئیس پست بانک شهرستان تایباد اظهار کرد: این استان دارای ۴۰۰ باجه روستایی پست بانک است که ۶۰ نوع خدمات شامل افتتاح حساب، واریز و برداشت پول، دریافت سود سهام عدالت، واریزی یارانه، پرداخت قبوض و… در آن به روستاییان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌مندی صد درصدی روستاهای خراسان‌رضوی از خدمات پست بانک افزود: این استان دارای ۴۰۰ روستای بالای ۱۵۰ خانوار است که تمام آن‌ها از خدمات پست بانک بهره‌مند بوده و روستاهای کم جمعیت همجوار خود را پوشش می‌دهند.

شیردل بیان کرد: میانگین در ماه حدود ۲ میلیون خدمات بانکی به روستاییان استان ارائه می‌شود که همین امر سبب جلوگیری از اتلاف وقت و سفرهای غیرضروری به شهرها و نیز دسترسی آسان به خدمات بانکی را دربر دارد.

وی در ادامه مطرح کرد: این شعب بانکی در حوزه اشتغال پایدار نیز تسهیلاتی را به روستاییان ارائه داده که این مهم سبب رونق روستاها و توسعه آن خواهد شد و از همه مهم‌تر با این اقدام از مهاجرات روستاییان به شهرها جلوگیری خواهد کرد.

مدیر امور شعب پست بانک خراسان‌رضوی گفت: هم اکنون در شهرستان تایباد ۲۰ باجه پست بانک فعال است که با توجه به تراکم جمعیت چند باجه دیگر افزوده خواهد شد.

در این مراسم خیرالهی به عنوان رئیس جدید شعبه پست بانک در تایباد معرفی و از زحمات ظاهری تقدیر شد.