وام ۳۰ میلیونی بانک ملت بدون ضامن

در این مقاله روش های دریافت وام 30 میلیونی بانک ملت بدون ضامن را به صورت کامل بررسی و معرفی خواهیم کرد.

به گزارش راهبرد بانک، وجود فضای رقابتی شدید در بین بانکهای کشور جهت جلب رضایت مشتریان و در نتیجه جذب منابع بیشتر و مصارف بالاتر ٬ باعث شده تا بانکها روز به روز طرح های جذاب تری را به مشتریان ارائه دهند. در یکی از جدید ترین طرح های ارائه شده بانک ملت مشتریان خوش حساب که دارای رتبه بندی A در سامانه رتبه سنجی ایرانیان قرار دارند می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق پایگاه اینترنتی بانک ملت جهت دریافت وام تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و بدون معرفی کردن ضامن و وثیقه و تنها به اعتبار خود اقدام کنند.البته مشتریان دارای سایر رنبه ها (B , C , D) هم می توانند از این تسهیلات به صورت غیر حضوری استفاده کنند ٬ فقط این افراد باید یک ضامن معتبر(کسر اقساط و یا حساب جاری) به بانک معرفی کنند.

وام ۳۰ میلیونی بانک ملت بدون ضامن 

همان طور که گفته شد؛ فرابانک ملت، به افراد خوش حساب وام بدون ضامن، ارائه می کند. اصلی ترین شرط برای دریافت این نوع از وام ها بعد از اعتبارسنجی فرد و در صورت خوش حساب بودن آن هاست. به این صورت که وام فرابانک ملت، تنها به افرادی داده می شود که در سامانه اعتبارسنجی، رتبه اعتباری A یا مثبت A را کسب کرده باشند. بدین ترتیب پس از استعلام در صورتی که فردی رتبه پایینی گرفته باشد یا فاقد اعتبار باشد؛ از دریافت وام ۳۰ میلیونی بانک ملت بدون ضامن، بی بهره خواهد شد. بنابراین فرابانک ملت، در راستای حذف ضامن های بانکی و جایگزین سازی اعتبارسنجی اعتباری به جای آن، گام رو به جلویی برای پرداخت وام های خرد به مشتریان خود برداشته است تا با استفاده از بررسی گزارش اعتبار سنجی، افراد خوش حساب و دارای رتبه های اعتباری بالا، بتوانند از این نوع وام ها بهره مند شوند.

چگونگی دریافت وام ۳۰ میلیونی فرابانک ملت بدون ضامن

برای دریافت وام ۳۰ میلیونی فرابانک ملت که به صورت بدون ضامن به افراد حقیقی و حقوقی اعطاء می شود؛ می بایست حتما دارای رتبه اعتباری بالایی در سامانه اعتبارسنجی باشید. به این صورت که بانک ملت، سابقه مالی و بانکی شما را مورد بررسی قرار می دهد تا با یک استعلام ساده در کسری از ثانیه در سامانه جامع اعتبارسنجی، متوجه خوش حساب بودن یا بدحساب بودن شما شود. بدین ترتیب می تواند با توجه به رفتار مالی و رتبه های اعتباری شما، مراتب را برای پرداخت وام ۳۰ میلیونی بدون ضامن برای شما هموار سازد. برای داشتن رتبه اعتباری، بایستی حتی الامکان هیچ گونه سابقه چک برگشتی در پرونده خود نداشته باشید و همیشه قسط ها و بدهی های خود را درست سر موعد مقرر شده پرداخت کنید. چرا که تمامی رفتارهای بانکی شما بررسی می شود تا در صورت نداشتن معوقات بانکی و چک برگشتی و عوامل دیگر، بانک شما را به عنوان یک فرد خوش حساب، به حساب آورد که شرایط دریافت وام ۳۰ میلیونی بدون ضامن را دارد.

سود تسهیلات طرح فرابانک و بهان ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت به انتخاب مشتری ۲۴، ۳۶ و ۶۰ ماهه می باشد.

چگونه از سامانه هوشمند فرابانک ملت استفاده کنیم؟

بانک ملت با هدف تسهیل و تسریع در فرایند محصولات اعتباری برای رفع نیازهای شخصی مشتریان، سامانه هوشمند تسهیلات فرابانک را ارائه نموده است تا مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعبه بتوانند ضمن دسترسی به امکان بررسی شرایط خود- در صورت احراز شرایط درخواست تسهیلات مورد نظر را ثبت و پیگیری نمایند.

 چگونه از خدمات فرابانک استفاده کنیم؟

– مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت

برای دریافت شناسه و رمز ورود به سامانه بانکداری اینترنتی، می توانید با کارت ملی به یکی از شعب بانک ملت مراجعه نمایید.

– ورود به سامانه بانکداری اینترنتی و انتخاب گزینه«تسهیلات فرابانک ملت» از منوی خدمات پیشنهادی یا قسمت خدمات در منوی تسهیلات

– مطالعه شرایط و مقررات

– انجام استعلام های لازم به صورت برخط

در صورت دریافت پاسخ های مورد قبول، مشتری می تواند به مرحله بعد برود.

– چنانچه بر اساس محاسبات سامانه شرایط لازم احراز شود، تسهیلات مناسب با شرایط مشتری پیشنهاد می‌شود.

– در مرحله بعد متناسب با نوع تسهیلات انتخاب شده توسط مشتری، سایر اقلام اطلاعاتی و مدارک درخواست می شود.

به منظور ثبت درخواست، مطالعه و دقت در نکات و پیام های سامانه به ویژه مطالعه راهنمای مستند درآمدی هنگام بارگذاری مدارک بسیار حائز اهمیت است.

– در صورت پذیرش اقلام اطلاعاتی و مدارک بارگذاری شده، مشتری به مرحله تأیید درخواست می رسد و با تأیید آن، رسید ثبت درخواست ارائه می شود.