طرح "بیمه رفاه" این بانک رونمایی شد:

ارائه تخصصی و اقساطی انواع بیمه‌نامه از طریق سامانه “بتا” بانک رفاه کارگران

با هدف تکمیل سبد خدمات اعتباری/اقساطی سامانه "بتا" بانک رفاه کارگران، طرح "بیمه رفاه" به عنوان سومین طرح فروش اقساطی این سامانه پس از طرح‌های الماس رفاه و کیف پول الماس، رونمایی شد.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، پذیرندگان این طرح که متمرکز بر فروش تخصصی و اقساطی انواع بیمه‌نامه از طریق شرکت‌های برتر بیمه کشور است، به صورت مستقیم امکان خرید اقساطی و بدون واسطه خدمات حوزه بیمه را از طریق سامانه بتا بانک رفاه به نشانی اینترنتی https://beta.refah-bank.ir خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، تمامی شرکت‌های بیمه‌گر فعال در کشور و اعضای واجد شرایط استفاده از سامانه “بتا” بانک رفاه کارگران که در حال حاضر بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.

از جمله ویژگی‌های متمایز این طرح می‌توان به، انعطاف در نرخ کارمزد پذیرندگی سامانه بتا بانک رفاه کارگران و جانمایی ویژه طرح بیمه رفاه و شرکت‌های طرف تفاهمنامه در این سامانه و ایجاد دسترسی اختصاصی در داشبود طرح‌های سامانه، اشاره کرد.

ایجاد بستر اختصاصی فروش اقساطی بیمه‌نامه در سامانه بتا، از دیگر ویژگی‌های این طرح است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان(فراد) این بانک با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس حاصل کنند.