وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط

بانک سینا به منظور حمایت هر چه بیشتر از مشتریان خود و تنوع سبد محصولاتش، وام ارزان قیمتی را در قالب طرح «میعاد» تدارک دیده است. سقف این تسهیلات 200 میلیون تومان اعلام شده است و مبلغ وام براساس میانگین حساب مشتریان تغییر می‌کند.

به گزارش راهبرد بانک،به منظور دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرد و پس از حداقل سه ماه از افتتاح سپرده برای دریافت این تسهیلات اقدام کرد. حداقل میزان سپرده برای دریافت تسهیلات این طرح، ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است. سود این تسهیلات ۹ درصد بوده و ضمانت آن برحسب نظر شعبه و سقف مبلغ تسهیلات متفاوت خواهد بود. ولی به طور کلی ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت نیز به ۳۶ ماه می‌رسد

با توجه به سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۳۰ میلیون و ۸۳ هزار و ۷۵ تومان خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح میعاد

افراد واجد شرایط به منظور دریافت این تسهیلات، باید مدارک مورد نیاز اعم از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی را همراه خود داشته و به شعبه ارائه دهند. پس از بررسی شرایط و مدارک، در صورتی که متقاضی واجد شرایط باشد، بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی با طی شدن مراحل اداری لازم و دیگر موارد مربوطه و همچنین با تشخیص بانک ، مبلغ این وام به حساب وی واریز خواهد شد.