برپایی ۴ قرارگاه در مرز‌های کشور برای اربعین حسینی

مدیر اجرایی قرارگاه مردم یاری عاشوراییان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برپایی قرارگاه‌های خدمت رسانی در مرز‌های کشور خبر داد.

به گزارش راهبرد بانک، حجت الاسلام والمسلمین حسینی سیدانی مدیر اجرایی قرارگاه مردم یاری عاشوراییان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۵ فعالیت قرارگاه عاشوریان شروع شده است، گفت: طی سال‌های گذشته در مرز‌های مهران، خسروی، چذابه، شلمچه و باشماق خدمت رسانی متعددی به زوار ارائه شده است.

وی افزود: در بین راه از فرودگاه امام خمینی (ره) و حتی فرودگاه مهرآباد هم مواکبی تدارک دیده شده تا در زمینه های مختلف در خدمت زوار باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ قرارگاه آماده پذیرایی از زائران حسینی هستند گفت: خواب گاه‌های مختلفی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت و خادمان امام حسین (ع) در این قرار گاه‌ها از ابتدا تا انتهای مراسم اربعین آماده به خدمت رسانی هستند.

مدیر اجرایی قرارگاه مردم یاری عاشوراییان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: وزیر کشور هم در بازدید‌های میدانی از قرارگاه‌ها اعلام رضایت کردند.

وی با بیان اینکه در زمینه آب و آذوقه هم اتفاقات خوبی رقم خورده شده است، گفت: سال گذشته بیش از ۶ میلیون بار پذیرایی از زوار صورت گرفته و تلاش است تا این رقم بالاتر هم برود.