مهلت واریز وجه مدیران خودرو در سامانه یکپارچه/ فروش اقساطی مدیران خودرو

امروز طی اطلاعیه‌ای مدیران خودرو اعلام کرد متقاضیانی که موعد تحویل تابستان 1402 به آن‌ها تعلق گرفته است باید تا سه روز آینده نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

به گزارش راهبرد بانک،مدیران خودرو  سه روز پس از اعلام قیمت‌های جدید مصوب شورای رقابت در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ قیمت نهایی چهار محصول خود را که شامل قیمت شورای رقابت به علاوه ۱۳ تا ۱۶ درصد هزینه مالیات و بیمه است را منتشر کرد.

پس از این اطلاعیه برای مدت پنج روز متقاضیان محصولات این شرکت که از طریق سامانه یکپارچه اقدام کرده بودند، بعد از دو ماه بلاتکلیفی بالاخره از مبلغی که می‌بایست برای خودروی مد نظر خود پرداخت کنند آگاه شدند، اما این آرامش نسبی دیری نپایید تا ویران شود، چراکه ابراهیم رئیسی، رئیس قوه مجریه ۲۵ تیر اعلام کرد که افزایش قیمت‌های شورای رقابت فاقد اعتبار قانونی است و هرگونه افزایش قیمت خودرو غیرقانونی است.

مدیران خودرو، اطلاعیه تکمیل وجه را منتشر کرد

امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ شرکت مدیران خودرو  طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام متقاضیان محصولات ارائه شده این شرکت در سامانه یکپارچه که طی قرعه‌کشی زمان‌بندی موعد تحویل تابستان ۱۴۰۲ به آن‌ها اعطا شده است، باید از امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ تا ۳۰ تیر ۱۴۰۲ یعنی ۷۲ ساعت آینده از زمان دریافت پیامک اطلاع رسانی نسبت به تکمسل وجه برای دریافت خودوری خود اقدام کنند.

نکته مهم برای تکمیل وجه محصولات این شرکت به مربوط به نحوه پرداخت است، به این شکل که مطابق با اعلام روابط عمومی این شرکت به دلیل فعال نبودن سبک پرداخت آنلاین این شرکت، متقاضیان برای پرداخت می‌توانند به خودپردازهای بانک صادارت یا دستگاه‌های pos مستقر در نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.

در صورتی که هر یک از متقاضیان نخواهد به بانک مراجعه کند، می‌تواند در چند مرحله با مراجعه به نمایندگی یا خودپرداز بانک صادرات نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کند.

امکان پرداخت اقساطی برای محصولات مدیران خودرو

متقاضیانی که خواهان خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو هستند، باید در جریان باشند که پیامک اطلاع‌رسانی اول برای خرید نقدی است و برای خرید اقساطی باید منتظر ارسال پیامک خرید اقساطی باشند، مضاف بر این موضوع مشتریانی که تمایل به خرید اقساطی دارند باید در جریان باشند که تا زمانی که مدارک و مستندات لیزینگ توسط بانک تایید نشوند نمی‌توانند از خرید اقساطی بهره‌مند شوند.