تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی پرداخت می شود

معاون مسکن روستایی بنیادمسکن گفت: با پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شاهد تسریع در روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور هستیم.

به گزارش راهبرد بانک، آقای مجید جودی گفت: از بهمن سال گذشته تاکنون ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن روستایی را شروع کرده ایم که تمامی این ۲۰۰ هزار واحد مسکونی به بانک‌ها معرفی شده اند و از این تعداد با ۱۲۵ هزار نفر عقد قرارداد شده است. همچنین در نظر داریم که تا پایان تیر ماه با مابقی این متقاضیان قرارداد منعقد شود.

به گفته معاون بازسازی مسکن روستایی، بنیاد مسکن از ابتدای مرداد ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی باقی مانده را شروع خواهد کرد و برای این واحدها تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۵ درصد پرداخت می شود.

او می گوید: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن برای واحدهای مسکونی روستایی به میزان ۲۰۰ میلیون تومان نقش بسیار موثری در روند تسریع اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن به ویژه در روستاها دارد و این اقدام باعث شده که روند ساخت و اجرای این پروژه ها توسط خود متقاضیان یا پیمانکاران با انگیزه بیشتری صورت گیرد.

جودی گفت: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ویژه برای واحدهای مسکونی روستایی در حوزه نهضت ملی مسکن زمینه ساز افزایش تولید مسکن و همچنین اجرایی شدن و به هدف رسیدن پروژه های نهضت ملی مسکن را دارد.