مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت:

صندوق ضمانت اشتغال بانوان سرپرست خانوار به زودی در سطح کشور فعال خواهد شد

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: به زودی صندوق ضمانت اشتغال بانوان سرپرست خانوار در سراسر کشور فعال خواهد شد.

به گزارش راهبرد بانک، علی عاشوری مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات بانوان سرپرست خانوار درمرحله نهایی اجرایی خود قرار دارد گفت: صندوق ضمانت اشتغال بانوان سرپرست خانوار به زودی در سطح کشور فعال خواهد شد.

علی عاشوری در ادامه درباره تبدیل شدن صندوق امداد ولایت به بانک نیز گفت: فعالیت در قالب صندوق محدودیت‌هایی دارد و ما تلاش می‌کنیم با تبدیل شدن به سومین بانک قرض الحسنه بتوانیم منابع بیشتر و بهتری جذب کنیم و خدمات بهتری به مردم ارائه نمائیم.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت درباره فعالیت‌های این صندوق در سال گذشته نیز گفت: سال قبل یک هزار میلیارد تومان به نیازمندان و جامعه هدف تسهیلات پرداخت شد و امسال با افزایش ۲۵ درصدی، این منابع به ۱۲۵۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی از فعالیت صندوق ضمانت بانوان برای ضمانت وام و تسهیلات آن‌ها خبر داد و اعلام کرد: کار‌های ثبتی این صندوق انجام شده و تشکیل این صندوق در مرحله نهایی قرار دارد و قطعا نیمه اول سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

عاشوری خاطرنشان کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار از وعده‌های ریاست محترم امداد و مجموعه صندوق امداد ولایت بود که با تحقق آن در سطح وسیع اقدام به ضمانت وام و تسهیلات زنان در سطح کشور خواهیم کرد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت درباره اعطای تسهیلات اشتغال به غیر مددجویان نیز گفت: در این زمینه افراد به بخش اشتغال امداد در سراسر کشور مراجعه می‌کنند و در صورت تایید به اعطای تسهیلات اقدام می‌شود.