شرایط پیش فروش پراید سایپا اعلام شد+ لینک و شرایط ثبت نام

گروه خودروسازی سایپا از ساعت ١۴ روز شنبه (٢٣ اردیبهشت ماه) طرح پیش‌فروش خودروی وانت سایپا ۱۵۱ SE (مجهز به کانوپی و بدون آن) را اجرایی می‌کند.

به گزارش راهبرد بانک، در جریان آغاز فروش یکپارچه خودروها که اکنون در مرحله تعریف حساب وکالتی و واریز وجه است، گروه خودروسازی سایپا طرح پیش‌فروش وانت ١۵١ خود را به مرحله اجرا در خواهد آورد.

گفتنی است هرچند که مقرر است از ابتدای امسال، فروش‌ خودروهای داخلی از مسیر طرح یکپارچه باشد اما باید توجه کرد که این طرح مخصوص خودروهای سواری است و خودروهای غیرسواریِ شخصی (باری و سنگین) را شامل نمی‌شود؛ بر این اساس گروه خودروسازی سایپا،  دومین طرح پیش‌فروش وانت پراید ۱۵۱ سایپا را از از ساعت ١۴ فردا (شنبه ٢٣ اردیبهشت ماه) اجرایی می‌کند.

در این مرحله دو مدل از این وانت‌های سایپا شامل ١۵١ SE مجهز به کانوپی و درب عقب یک‌تکه با موعد تحویل شهریور تا ابان ماه سال جاری با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ١٢۵ میلیون تومان و سایپا SE ١۵١ (معمولی) با موعد تحویل آبان تا بهمن ماه امسال و پیش‌پرداخت علی‌الحساب ١١٠ میلیون عرضه می‌شود.

گفتنی است که با توجه به اینکه طرح مذکور، طرح پیش‌فروش است، قیمت خودرو قطعی نیست و مطابق قیمت روز آن در موعد تحویل محاسبه خواهد شد.

لینک ثبت نام پراید وانت سایپا

متقاضیان خرید پراید وانت سایپا برای خرید این محصول می‌توانند از فردا، ۲۳ اردیبهشت ماه به سامانه saipa.iranecar.com مراجعه و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

شرایط شرکت در طرح پیش فروش سایپا

اما شرایط شرکت در طرح پیش فروش سایپا چیست و چه کسانی می‌توانند این خودرو را بخرند؟

بر اساس اطلاعیه‌ این گروه خودروسازی،‌ همه افراد می‌توانند در طرح پیش فروش سایپا شرکت کنند. اما

۱-هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام یک خودرو است

۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است.

۳ -متقاضی نبايد طی ۴۸ ماه گذشته از خودروسازان داخل خودرویی خریده باشد.

۴ -امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی وجود ندارد.

۵ – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

جهت خودروی پراید ۱۵۱ SE مجهز به کانوپی، سود مشارکت ۱۱درصد و جهت پراید وانت ۱۵۱ بدون کانوپی، سود مشارکت ۱۶ درصد به خریداران تعلق خواهد گرفت. سود انصراف ۳ درصد کمتر از مقادیر فوق است.

در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو در پیش فروش سایپا اردیبهشت ۱۴۰۲ برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر در روش پیش فروش یکساله، معادل سود مشارکت به علاوه معادل ۱۲درصد سالیانه، محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد شد.

همچنین در جدیدترین پیش فروش سایپا بدون قرعه کشی امکان انتخاب بسته‌های خدمت و آپشن برای خودروها به‌صورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت از مشتریان دریافت می‌شود.