وام فوری بانک پاسارگاد بدون ضامن و سفته برای همه | انواع وام های بانک پاسارگاد و شرایط دریافت

ویپاد با راه‌اندازی طرح پشتوانه، آنلاین، بدون ضامن و وثیقه و در کمتر از پنج دقیقه به کاربران خود وام می‌دهد.

به گزارش راهبرد بانک،وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

یکی از مهمترین خدمات بانک ها به مشتریان ارائه تسهیلات است که تحت عناوین مختلف و با نظر گرفتن شرایط متفاوت برای متقاضی در نظر گرفته می شود. بانک پاسارگاد از جمله بانک هایی است که با پنج نوع از تسهیلات در این زمینه فعالیت خوبی دارد. جعاله، ضمانت بانکی، مضاربه، کاپ کارت و ازدواج از جمله وام بانک پاسارگاد به حساب می آید که در زیر به صورت جداگانه درباره کاربرد و چگونگی استفاده از آنها توضیح داده می شود.

در ویپاد، با ارائه نسل جدید تسهیلات، در جهت توسعه فراگیری مالی، امکان آن را فراهم کرده‌ایم تا هموطنانمان در جای‌جای دور و نزدیک ایران، بتوانند به صورت کاملا آنلاین و در هر لحظه دلخواه، از تسهیلات بدون ضامن و وثیقه ترابانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.
امروز در آستانه دومین سال‌روز ویپاد و پس از استقبال بی‌نظیر و غافلگیر کننده از این تسهیلات، تلاش کرده‌ایم تا با اعمال تغییراتی، امکان استفاده حداکثری و راحت‌تر از آن را برای همراهان همیشگی ویپاد فراهم کنیم.
تغییرات تسهیلات پشتوانه برای حفاظت از حقوق همراهان همیشگی و خوش‌حساب ویپاد و خدمت رسانی هرچه بیش‌تر به آن‌ها انجام شده است. در ادامه به مهم‌ترین تغییرات اعمال شده می‌پردازیم:

افزایش مبلغ تسهیلات بدون ضامن ترابانک پاسارگاد تا سقف ۱۰ میلیون تومان

با افزایش سقف تسهیلات پشتوانه، کاربران ویپاد می‌توانند تا ۱۰ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند. در حال حاضر، تسهیلات آنلاین پشتوانه با مبالغ ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷ و ۱۰ میلیون تومانی بدون ضامن و وثیقه اعطا می‌شود.
● اعتبار ۱ میلیون تومانی، گام اول تسهیلات پشتوانه
امکان استفاده از تسهیلات ۱ میلیون تومانی پشتوانه بدون ضامن و وثیقه برای تمامی کاربران جدید ویپاد و یا کاربرانی که برای اولین بار قصد استفاده از تسهیلات پشتوانه را دارند، فراهم است.
این عزیزان بعد از افتتاح حساب و درخواست کارت بانکی می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن ویپاد و انتخاب گزینه حساب پشتوانه، ۱ میلیون تومان تسهیلات بانکی بدون ضامن و وثیقه دریافت نمایند.
● اعتبارهای ۲ تا ۱۰ میلیون تومانی، برای همراهان ویپادی
در گام دوم، امکان استفاده از هر یک از تسهیلات ۲، ۳، ۴، ۵، ۷ و ۱۰ میلیون تومانی برای کاربران فعال می‌شود. این فعال‌سازی بر اساس مجموعه رفتارهای کاربر (مانند متوسط موجودی، میزان استفاده از اپلیکیشن، خوش‌حسابی در بازپرداخت‌های قبلی و …) و به‌صورت پلکانی برای او انجام می‌شود.

حذف شرط ۵۰-۵۰ از تسهیلات بدون ضامن ترابانک پاسارگاد

● تسهیلات ۲ تا ۱۰ میلیون تومانی
از این پس، تسهیلات ۲ تا ۱۰ میلیونی پشتوانه بدون شرط ۵۰-۵۰ اعطا می‌شوند و دیگر لازم نیست که کاربر به اندازه ۵۰٪ مبلغ خرید در حساب خود موجودی داشته باشد.
برای مثال، زمانی که کاربر پشتوانه ۳ میلیون تومانی دریافت می‌کند، می‌تواند یک خرید ۳ میلیون تومانی انجام داده و تمام مبلغ را از حساب پشتوانه بپردازد.
● تسهیلات ۱ میلیون تومانی
شرط ۵۰-۵۰ در تسهیلات ۱ میلیون تومانی پشتوانه به قوت قبل باقی است. مثلا زمانی که کاربر پشتوانه ۱ میلیون تومانی دریافت کرده، برای خریدی به مبلغ ۱ میلیون تومان، ۵۰۰ هزار تومان از حساب پشتوانه و ۵۰۰ هزار تومان از حساب دیجیتال او در ویپاد کسر می‌شود.

امکان دریافت تسهیلات با مبالغ بالاتر بر اساس رفتارهای ویپادی

در تغییرات جدید تسهیلات پشتوانه، کاربر می‌تواند براساس فاکتورهایی که توسط ربات ویپاد سنجیده می‌شود، به‌صورت پلکانی از مبالغ بالاتر تسهیلات استفاده کند.
در اولین بار استفاده از تسهیلات پشتوانه، تنها امکان دریافت اعتبار ۱ میلیون تومانی وجود دارد. پس از فعال‌سازی و مصرف اعتبار ۱ میلیون تومانی و تسویه حساب بدهی آن در موعد مقرر، کاربر می‌تواند به اعتبار شایستگی خود (مجموعه رفتارهایی مانند متوسط موجودی، میزان استفاده از اپلیکیشن، خوش‌حسابی در بازپرداخت‌های قبلی و …) که توسط ربات ویپاد سنجیده می‌شود، مبالغ بالاتر تسهیلات را از ۲ تا ۱۰ میلیون تومان به‌صورت پلکانی دریافت کند.
توجه داشته باشید که این امکان نیز وجود دارد که بر اساس رفتارهایی مانند بدحسابی یا عدم استفاده از ویپاد، امکان دریافت مبالغ بالاتر برای کاربر فراهم نشود.

ویژگی‌هایی که همچنان به قوت قبل باقی است

● وام های بانک پاسارگاد بدون ضامن و چک و سفته
نسل جدید تسهیلات، به معنای استفاده از فناوری‌های نوین برای حذف روندهای سنتی بانکی در ارتباط با تسهیلات بانکی است. تسهیلات حساب پشتوانه به‌عنوان نقطه آغاز این مسیر، همچنان به اعتبار خوش‌حسابی کاربران خود، ادامه دهنده این راه خواهد بود.
●تسهیلات آنلاین، آنی و همیشگی
ویپاد با ارائه تسهیلات حساب پشتوانه با امکان فعال‌سازی آنی و آنلاین، تلاش کرده است تا یک پشتوانه “همیشگی” را برای کاربران همیشگی خود فراهم کند.
● بازپرداخت ۱ الی ۴ ماهه
کاربر از زمان دریافت تسهیلات، ۳۱ روز فرصت دارد تا بدهی خود را به صورت یکجا تسویه حساب کرده یا گزینه بازپرداخت مرحله‌ای را انتخاب کند و امکان تدریجی تسویه حساب بدهی را طی ۴ ماه بعد برای خود مهیا نماید.

مراحل دریافت وام بدون ضامن بانک پاسارگاد از طریق ویپاد

۱. برای دریافت تسهیلات بانک پاسارگاد بدون ضامن ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد، ابتدا لازم است که به یکی از پلتفرم‌های کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت، سیب‌اپ یا وبسایت ویپاد مراجعه نموده و آن را نصب نمایید.
۲. سپس افتتاح حساب خود را به‌صورت کاملا آنلاین انجام داده و کارت بانکی خود را در محل دلخواه دریافت کنید.
۳. حالا با مراجعه به صفحه حساب پشتوانه در اپلیکیشن ویپاد، مراحل دریافت اعتبار را انجام داده و تنها طی چند دقیقه تسهیلات بانک پاسارگاد بگیرید.

انواع وام های بانک پاسارگاد و شرایط دریافت

 جعاله

معنای جعاله عبارت از این است که شخصی مبلغ یا اجرت معلومی را درمقابل انجام عملی معین طبق قرارداد به طرف دیگر واگذار کند. این نوع از تسهیلات برای گسترش امور تولیدی، بازرگانی و خدماتی به کار گرفته می شود. امتیاز تسهیلات فوق دراین است که دریافت آن طبق قرارداد به دفعات و اقساط مساوی یا غیرمساوی در سررسید یا سررسیدهای معین بلامانع است. همچنین حداکثر تسهیلات اعطایی برای جعاله تعمیرات مسکن با سود ۱۸ درصد، ۴۰۰میلیون ریال خواهد بود.

لازم به یادآوری است که متقاضی تسهیلات جعاله باید مدارک خود را به شعبه درخواست کننده ارائه کند. این مدارک، برگ درخواست که در آن نوع کار، مورد مصرف تسهیلات در خواستی، مدت انجام کار، نحوه و مدت باز پرداخت وثایق و تضمینات قید شده، مدارک و مجوزهای لازم به منظور احراز موارد مصرف تسهیلات جعاله، از جمله سند مالکیت برای تسهیلات جعاله تعمیرات، پیش‌فاکتور مربوط به خرید اموال مورد معامله جعاله، فتوکپی (تطبیق داده شده با اصل) سند مالکیت به نام شخص تسهیلات گیرنده وثایق و تضمینات، فاکتور خرید اموال موضوع معامله جعاله همچنین  کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت‌ملی متقاضی را در بر می گیرد.

اما چنانچه متقاضی فاقد حساب در بانک باشد، اطلاعات اخذ شده درباره متقاضی.، فتوکپی پروانه کسب معتبر متقاضی، فتوکپی اسناد مربوط به مالکیت یا سرقفلی یا اجاره نامه معتبر محل کار متقاضی در صورتی که جعاله در امور تولیدی یا خدماتی باشد، شماره حساب جاری متقاضی و تاریخ افتتاح آن، فتوکپی کلیه صفحات شناسنامه و کارت‌ملی متقاضی و در مورد اشخاص حقوقی فتوکپی شناسنامه اعضا هیئت‌مدیره ومدیرعامل شرکت، درخواست کتبی متقاضی و ارائه مدارک شغلی مستند بر استطاعت مالی متقاضی در بازپرداخت تسهیلات اعطائی، کپی سند مالکیت به نام شخص تسهیلات گیرنده، تهیه گزارش اطلاعاتی از متقاضی و تکمیل فرم‌ها و قراردادهای مربوطه باید ارائه شود.

مضاربه

مضاربه قراردادی سه ماهه است که به موجب آن یکی از افراد پذیرنده معامله، سرمایه را تامین می کند و با قید اینکه طرف دیگر با آن تجارت کرده، در سود هر دو طرف شریک خواهند بود. مضاربه صرفاً در بخش بازرگانی کاربرد دارد.

متقاضیان دریافت وام بانک پاسارگاد باید موارد زیر را در نظر داشته باشند که بانک مجاز به مضاربه با بخش خصوصی نیست. بانک می‌تواند سرمایه مورد نیاز را به تدریج یا به طور یکجا در اختیار عامل قرار دهد. لازم به ذکر است هزینه‌های مانند قیمت خرید کالا، هزینه بیمه و حق ثبت سفارش، هزینه حمل‌ونقل، هزینه انبار داری حقوق گمرکی و سود بازرگانی، هزینه‌های بانکی، هزینه‌های بسته‌بندی، مالیات بر ارزش افزوده و توقف و انتظار نوبت کشتی برای مضاربه قابل قبول است.

فتوکپی سند مالکیت وثابق وتضمینات متقاضی و پروانه کسب، در صورت اجاره بودن محل اجاره‌نامه و سایر مدارکی که به نظر شعبه اخذ و نگهداری آن‌ها ضروری به نظر می رسد از جمله شرایطی است که متقاضی برای دریافت مضابه در مواردی که دارای پرونده عمومی نزد شعبه است، باید مورد توجه داشته باشد. همچنین در صورتی که مشتری فاقد حساب نزد بانک باشد شرایط آن  فتوکپی اسناد مربوط به مالکیت ملک یا سرقفلی یا اجاره‌نامه معتبر محل کار متقاضی، فتوکپی کارت بازرگانی، فتوکپی پروانه کسب معتبر متقاضی، شماره حساب جاری و تاریخ افتتاح آن، فتوکپی کلیه صفحات شناسنامه متقاضی و درمورد شخص حقوقی، فتوکپی شناسنامه اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت است.

ضمانت نامه بانکی

در ضمانت نامه‌هایی که توسط بانک صادر می‌شود، بانک متعهد می شود در صورت درخواست ذی‌نفع (کارفرما) تا مبلغ مندرج در ضمانت‌نامه به وی پرداخت شود.

ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه ، ضمانت‌نامه شرکت در مزایده، ضمانت‌نامه حسن انجام کار / حسن انجام تعهدات، ضمانت‌نامه پیش‌پرداخت، ضمانت‌نامه استرداد کسور وجه الضمان یا استرداد تضمین حسن انجام کار، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت،  ضمانت‌نامه تعهد پرداخت، ضمانت‌نامه خروج از کشوروضمانت‌نامه گمرکی از انواع ضمانت نامه بانکی به حساب می آید.

کاپ کارت

تسهیلات خُرد در نظام بانکی در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و تقویت قدرت خرید آن‌ها اعطا می‌شود و از این روی کارت اعتباری به‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی اعطای این نوع وام بانک پاسارگاد همیشه در بین مشتریان پرطرفدار بوده است. اعطای تسهیلات خرد در قالب کارت‌اعتباری سبب می‌شود تا مشتریان دست‌رسی سریع‌تری به منابع مالی لازم در قالب اعتبار خرید کالا و خدمات داشته باشند و بانک‌ها نیز با اطمینان بیشتر و روال اداری ساده‌تری بتوانند تسهیلات مدنظر مشتریان را فراهم کنند.

طرح «کاپ کارت» (کارت اعتباری پاسارگاد)، بر مبنای اعتبارسنجی هوشمند مشتریان و در راستای گسترش هرچه بیشتر سطح مراودات ایشان با بانک پایه‌ریزی شده است. در این طرح پس از بررسی امتیاز محاسبه‌شده برای سپرده‌های مشمول مشتریان متقاضی، در صورت احراز شرایط اعتبارسنجی تسهیلاتی در چارچوب عقد مرابحه و در قالب کارت اعتباری توسط شعبه به ایشان اعطا می‌شود. در حال حاضر این طرح کلیه مشتریان حقیقی بانک پاسارگاد که دارای سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت‌عادی یا قرض‌الحسنه جاری (شامل سپرده‌های با دسته‌چک و بدون دسته‌چک) هستند را در بر می‌گیرد.

متقاضیان جهت بهره‌مندی از مزایای طرح فوق، می‌توانند پس از ثبت درخواست خود از طریق برنامه کاربردی (اپلیکیشن) بانکداری دیجیتالی بانک پاسارگاد با نام «ویپاد»، جهت اعتبارسنجی و بررسی شرایط خود به شعبه عامل مراجعه نمایند تا پس از گذشت حداقل ۳ماه از ثبت درخواست و احراز شرایط اعتباری لازم، تسهیلات در قالب کارت‌اعتباری به متقاضیان تعلق گیرد.

نحوه محاسبه امتیاز جهت برخورداری از این طرح بدین صورت است که به ازای هر ۱،۰۰۰،۰۰۰ریال از «حداقل موجودی روزانه» سپرده‌های مشمول مشتریان از زمان «ثبت درخواستِ دریافت تسهیلات» از طریق برنامه کاربردی (اپلیکیشن) ویپاد یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود. درنهایت پس از حداقل ۳ماه تا حداکثر یک ‌سال، امتیاز تجمیعی سپرده‌های مشمول مشتریان ملاک اعتبارسنجی برای دریافت تسهیلات خواهد بود.

لازم به توضیح است که حداقل مبلغِ تسهیلات اعطایی به مشتریان در قالب این طرح ۱۰۰میلیون ریال و حداکثر مبلغ ۲میلیارد ریال است. البته باید توجه داشت، از آنجا که مجموع اعتبار قابل‌تخصیص از سوی شبکه بانکی کشور به هر مشتری در قالب کارت اعتباری، حداکثر ۲میلیارد ریال است، تخصیص اعتبار در قالب طرح «کاپ کارت» (کارت اعتباری پاسارگاد) نیز با رعایت این محدودیت لحاظ خواهد شد.

شایان ذکر است، نرخ‌های سود بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری در ازای امتیازهای کسب‌شده از سپرده قرض‌الحسنه جاری مشتری، متناسب با ضریب اعطای تسهیلات و با توجه به شرایط درخواستی ایشان ۱۲، ۱۵ و ۱۸درصد سالیانه و در ازای امتیاز کسب‌شده از سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی، ۱۵ و ۱۸درصد سالیانه در نظر گرفته خواهد شد. هم‌چنین مهلت بازپرداخت این تسهیلات به‌صورت یکجا حداقل ۳ماه و حداکثر یک سال و در صورت بازپرداخت اقساطی حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه تعیین شده است.

وام ازدواج بانک پاسارگاد

سقف تعیین‌شده برای اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج برای هریک از متقاضیان ۷۰۰میلیون ریال است ولی در صورتی که متقاضی خانم (زوجه) زیر ۲۳ سال و متقاضی آقا (زوج) زیر ۲۵ سال سن داشته باشند، به استناد قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، این مبلغ تا سقف یک میلیارد ریال قابل پرداخت است.

متقاضیان دریافت این وام بانک پاسارگاد در مرحله نخست می‌بایست درخواست خود را در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک مرکزی جمهوری اسلامی به نشانی ve.cbi.ir ثبت و از بین بانک‌های عامل، یکی را انتخاب و کد رهگیری دریافت نمایند. سپس پس از دریافت پیامک به شعبه بانک تعیین‌شده مراجعه فرمایند تا با تکمیل پرونده و مدارک موردنظر مراحل پرداخت وام صورت پذیرد.

انواع وام های بانک پاسارگاد

اعطای وام بانک پاسارگاد ارزان قیمت بدون محدودیت

این مجموعه به مشتریان خود متناسب با ضریب امتیاز آن‌ها در بانک و با روزانه حداقل ۱۰۰ هزارتومان مانده حساب در حساب‌های جاری و کوتاه مدت این تسهیلات را اعطا می‌کند. هر ۱۰۰ هزارتومان باقی مانده در حساب‌ مشتری روزانه یک امتیاز دارد.

نرخ این تسهیلات برای حساب های جاری ۹ الی ۱۸ درصد و برای حساب های کوتاه مدت عادی ۱۸ درصد است. حداقل مبلغ تسهیلات اعطایی برای اشخاص حقیقی و حقوقی به ترتیب ۲۰ میلیون تومان و ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ضمنا حداکثر مدت بازپرداخت در این طرح در روش سررسید ۱۲ ماه و در روش اقساطی ۳۶ ماه است.

شرایط مورد نیاز برای دریافت این وام های بانک پاسارگاد عبارت است از:

۱. داشتن یکی از انواع حساب‌های قرض‌الحسنه جاری یـا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی در بانک پاسارگاد

۲. ارائه مدارک لازم برای دریافت وام بانک پاسارگاد مطابق با بخشنامه

۳. ارائه تضمین یا وثیقه مورد قبول بانک

۴. گواهی فعالیت صنفی و اعتبارسنجی از سوی بانک

گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف صورت گرفتن معامله بین خریدار و فروشنده در فضای قابل اعتماد و بدون ریسک می‌باشد به ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی می‌پردازد.

مشتریان با دریافت این تسهیلات از مزایایی نظیر تامین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط او بهره‌مند می‌شوند. ضمن این‌که فروشندگان نیز از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش اطمینان دارند.

صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی

مجموعه پاسارگاد با هدف تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در جامعه انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی را برای مشتریان خود اعم از حقیقی و حقوقی صادر می‌کند.

این بانک انواع ضمانت‌نامه های پیمانکاری مانند شرکت در مناقصه و مزایده، حسن انجام کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان)، انواع ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت مانند ضمانت نامه‌های گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام وظیفه، آژانس‌های مسافرتی و سایر ضمانت‌نامه‌ها را برای مشتریان خود صادر می‌کند.

این خدمات شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی انواع مختلف ضمانت‌نامه می‌شود.

تسهیلات مشارکت مدنی بانک پاسارگاد

با هدف توسعه بخش‌های تولیدی اعم از صنعتی، معدنی، کشاورزی و مسکن و بازرگانی اعم از داخلی، صادرات و واردات و خدماتی، بانک مذکور به اعطای تسهیلات مختلف مشارکت مدنی می‌پردازد:

۱. بانک پاسارگاد قبل از اقدام به عقد قرارداد عملیات موضوع مشارکت بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که که اصل مال شراکت و سود مورد انتظار ناشی از مشارکت مدنی در طول مدت قرارداد قابل بازپرداخت از سوی مشتری باشد.

۲. مدت این تسهیلات در مواد اولیه ۶ ماه با بازپرداخت در رأس و یک‌سال با بازپرداخت به روش تدریجی است.

۳. مدت در احداث بنا در ملک شریک یک‌سال و در صورت عدم تکمیل پروژه قابل تمدید است.

گفتنی است حداکثر مشارکت بانک در هر شرکت مدنی ۸۰ درصد کل سرمایه هرشرکت مدنی است.

تسهیلات مضاربه بانک پاسارگاد 

تسهیلات مضاربه این بنگاه مالی، صرفا به بخش بازرگانی تعلق می‌گیرد؛ به این شکل که بانک به عنوان مالک، سرمایه نقدی لازم را برای انجام یک معامله تجاری در اختیار عامل قرار می‌دهد و طرفین در سود حاصل به نسبت از پیش توافق شده شریک می‌شوند.

مدت دریافت سود این تسهیلات سه ماهه است. و از آنجایی که مضاربه از جمله تسهیلات کوتاه مدت است، نباید از یک دوره خرید و فروش، حداکثر یک‌سال بیش‌تر شود. ضمن این‌که بانک می‌تواند این تسهیلات را به شکل تدریجی و یا یک جا اعطا کند.

تسهیلات جعاله بانک پاسارگاد

این مجموعه تسهیلات جعاله را در راستای توسعه امور تولیدی، بازرگانی و خدماتی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

در این نوع تسهیلات، دریافت یا پرداخت جعل طبق قرارداد توسط بانک در یک مرحله و یا به دفعات به اقساط مساوی و یا غیرمساوی در سررسید و یا سررسیدهای مشخص پرداخت می‌شود.

گفتنی است، حداکثر تسهیلات اعطایی برای جعاله تعمیرات مسکن ۴۰ میلیون تومان و حداقل نرخ سود مورد انتظار ۱۸ درصد است.

وام ۱ میلیارد تومانی با سپرده بانک پاسارگاد

ارائه دهنده بانک پاسارگاد
نام وام وام با سپرده بلند مدت بانک پاسارگاد
سود ۱۸ درصد
سقف وام ۱ میلیارد تومان
نوع ضمانت مسدودی سپرده
نیاز به سپرده دارد
حساب سپرده لازم بلند مدت
سود سپرده ۱۵ درصد
مسدودی سپرده دارد
مدت زمان مسدودی سپرده ۳۶ ماه

سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود می شود.

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده ۸۰
حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه

زمان بازپرداخت این وام به انتخاب وام گیرنده ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه است.

مبلغ قسط وام ۳۶,۱۵۲,۳۹۶ تومان
کل سود وام ۳۰۱,۴۸۶,۲۳۹ تومان
مجموع رقم وام و سود ۱,۲۷۷,۵۵۵,۰۰۰ تومان
سپرده جداگانه ۱
هزینه های جانبی ۵۵ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده، اعتبار سنجی و باطل کردن تمبر
مدارک لازم برای این وام سند ملک نیز لازم است اما در رهن قرار نمی گیرد و کپی سند در مدارک وام گیرنده بایگانی می شود.
ارائه دهنده بانک پاسارگاد
نام وام کاپ کارت اعتباری
سود ۱۲ درصد

سود این وام برحسب ضریب برابری تسهیلات بصورت زیر است:

اگر ضریب برابری تسهیلات ۵۰ درصد باشد سود وام ۱۲٪

اگر ضریب برابری تسهیلات ۷۵ درصد باشد سود وام ۱۵٪

اگر ضریب برابری تسهیلات ۱۰۰ درصد باشد سود وام ۱۸٪

 

سقف وام ۲۰۰ میلیون تومان 

حداقل این وام ۱۰ میلیون تومان است.

نوع ضمانت ضامن رسمی
نیاز به سپرده دارد
حساب سپرده لازم جاری
مدت زمان خواب سپرده ۳ ماه

وام گیرنده ملزم به ایجاد حداقل ۳ ماه میانگین حساب است.

مسدودی سپرده ندارد
مدت زمان مسدودی سپرده ۳۶ ماه

سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود می شود.

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده ۱۰۰

این نسبت برحسب سود وام به ترتیب ۵۰٪ و ۷۵٪ و ۱۰۰٪ است.

حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه

زمان بازپرداخت این وام به انتخاب وام گیرنده ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه است.

مبلغ قسط وام برای سود وام ۱۲٪: ۶,۶۴۲,۸۶۲ تومان

برای سود وام ۱۵٪: ۶,۹۳۳,۰۶۶ تومان

برای سود وام ۱۸٪: ۷,۲۳۰,۴۷۹ تومان

کل سود وام برای سود وام ۱۲٪: ۳۹,۱۴۳,۰۳۱ تومان

برای سود وام ۱۵٪: ۴۹,۵۹۰,۳۶۵ تومان

برای سود وام ۱۸٪: ۶۰,۲۹۷,۲۴۸ تومان

مجموع رقم وام و سود برای سود وام ۱۲٪: ۲۳۹,۱۴۳,۰۳۱ تومان

برای سود وام ۱۵٪: ۲۴۹,۵۹۰,۳۶۵ تومان

برای سود وام ۱۸٪: ۲۶۰,۲۹۷,۲۴۸ تومان

سپرده جداگانه
هزینه های جانبی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شامل: آبونمان کارت اعتباری و تشکیل پرونده و اعتبار سنجی
شرایط و مقررات هر شخص فقط یکبار می تواند از وام کارت اعتباری استفاده کند.

وام گیرنده ملزم به ایجاد میانگین حساب است.

وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

ارائه دهنده بانک پاسارگاد
نام وام وام خرید کالا بانک پاسارگاد
سود ۱۸ درصد
سقف وام ۵۰ میلیون تومان  

این تسهیلات در قالب کارت اعتباری ۵۰ میلیون تومانی پرداخت می شود.

نوع ضمانت مسدودی سپرده
نیاز به سپرده دارد

شما برای دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی نیاز به سپرده گذاری ۷۵ میلیون تومانی دارید.

حساب سپرده لازم بلند مدت
میزان سپرده ۷۵ میلیون تومان
سود سپرده ۱۵ درصد
مسدودی سپرده دارد
حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه
مبلغ قسط وام ۱,۸۰۷,۶۲۰ تومان
کل سود وام ۱۶,۵۷۴,۳۱۲ تومان
مجموع رقم وام و سود ۶۵,۹۳۰,۰۰۰ تومان
سپرده جداگانه
هزینه های جانبی یک درصد آبونمان سالیانه کارت اعتباری