استارت‌آپ در چرخه دوم شتابدهي

با حضور مهندس صدر هاشمی نژاد بنیانگذاربانک اقتصاد نوین ،رئیس و اعضای هیات مدیره شرکت پرداخت نوین برگزار شد .

به گزارش راهبرد  بانک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین ،به همت شتاب‌دهنده "نوين‌‌تک" و به منظور ايجاد فرصت‌هاي توسعه کسب و کارهاي نوپا دومين رويداد "Demo Day" اين شرکت برگزار و تيم‌هاي راه يافته به چرخه دوم شتاب‌دهنده نوين‌‌تک براي جذب سرمايه، در مقابل سرمايه‌گذاران به ارائه کسب و کار خود پرداختند.

 در اين مراسم که با حضور مهندس صدرهاشمي‌نژاد بنيانگذار اين بانک، رئيس و اعضاي هيات مديره شرکت پرداخت نوين و شماري از سرمايه‌گذاران حقيقي و حقوقي برگزار شد ۹ تيم استارتاپي که از سال پيش در شتاب‌دهنده نوين‌‌تک مستقر و به فعاليت پرداخته‌اند به سرمايه گذاران معرفي شدند.
محمدرضا قبادي مديرعامل شتاب‌دهنده نوين ‌تک در مراسم ارائه استارت‌آپ‌هاي چرخه دوم به سرمايه‌گذاران گفت: چرخه اول شتابدهنده نوين‌تک از آبان ۹۶ آغاز شد و تا پايان خرداد ۹۷ ادامه داشت و از مرداد ماه ۹۷ وارد چرخه دوم شتابدهنده شديم. وي افزود: کسب و کارهايي که امروز خود را معرفي مي‌کنند از ميان بيش از ۲۱۰۰ ايده و تيم انتخاب شده‌اند که بعد از چند مرحله بررسي و ارزيابي، ۹ تيم به چرخه دوم راه يافته و امروز با عبور از چالش‌هاي متعدد به مرحله ارائه به سرمايه‌گذاران رسيده‌اند.