بورس کالا کارگاه‌های رایگان آموزشی برگزار می‌کند

بورس کالای ایران در ماه های اردیبهشت و خرداد سال جاری ۱۲ دوره آموزشی را در زمینه آشنایی با سازوکار معاملات بازار فیزیکی، بازار مالی و مشتقه، مناقصه و اموال غیر منقول برگزار می کند.

به گزارش راهبرد بانک، کارگاه های آموزشی بورس کالای ایران از تاریخ ۴ اردیبهشت آغاز می شود و تا ۲۳ خرداد امسال ادامه دارد. این کارگاه ها با موضوع‌هایی همچون آشنایی با سازوکار معاملات بازار فیزیکی، نحوه انجام معاملات به روش مناقصه در بازار فیزیکی و معاملات اموال غیر منقول (املاک و مستغلات) در بازار فرعی بورس کالای ایران برگزار می شود. آشنایی با سازوکار معاملات بازار مالی و سازوکار معاملات بازار مشتقه بورس کالای ایران نیز از دیگر دوره های آموزشی اردیبهشت و خرداد است.

دوره های آشنایی با سازوکار معاملات بازار مالی بورس کالا با محور قراردادهای سلف موازی استاندارد، گواهی سپرده کالایی و صندوق های کالایی و دوره های آشنایی با سازوکار معاملات بازار مشتقه با محور قراردادهای آتی و قراردادهای اختیار معامله آموزش داده می شود.

تمامی کارگاه های آموزشی بورس کالای ایران به صورت رایگان برگزار می شود و حداقل افراد برای تشکیل کارگاه ها ۱۲ نفر اعلام شده است.

کارگاه های آموزشی به صورت آنلاین برگزار شده و برای حضور در کارگاه ها، ثبت نام قبلی ضروری است.

ثبت نام از طریق پرتال آموزشی بورس کالا (منوی آموزش و پژوهش سایت) صورت می‌گیرد و تاریخ پایان ثبت نام در هر یک از کارگاه ها یک روز قبل از شروع آن کارگاه است.