بانک تجارت با هدف بهبود و ارتقاء روندهای پیگیری و پاسخگویی به مشتریان خود

بانک تجارت با هدف بهبود و ارتقاء روندهای پیگیری و پاسخگویی به مشتریان خود از طریق مرکز ارتباط مشتریان ، امکان تماس با این مرکز از سراسر کشور را با شماره 1554 بدون نیاز به پیش شماره فراهم کرد.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از اداره روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مرکز ارتباط مشتریان این بانک با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن کانال‌های ارتباطی بانک و مشتری راه اندازی شده و شماره چهار رقمی ۱۵۵۴ نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات است که بر حسب درخواست مشتری ارائه می شود.

مشتریان بانک تجارت در تماس با این مرکز می‌توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینه‌های مختلف خدمات بانکی دریافت کرده و مشکلات بانکی خود را مطرح و پیگیری کنند. کارشناسان مستقر در مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با استفاده از تلفن، صندوق‌صوتی، پیام کوتاه و پست الکترونیکی به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.

بانک تجارت در راستای تسهیل فرآیند تماس مشتریان خود امکان تماس با شماره ۱۵۵۴ بدون نیاز به ورود پیش شماره را در تمام نقاط کشور فراهم کرده است. همچنین شماره ثابت ۰۲۱۸۸۸۵۲۲۰۰ نیز برای ارتباط با این مرکز به قوت خود باقی است.