وام ۴ میلیارد تومانی بانک رفاه به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام ۴ میلیارد تومانی بانک رفاه ویژه داروخانه‌هاییست که کارتخوان یا درگاه پرداخت این بانک را دارند. شرایط بیشتر وام فارما، در این گزارش بررسی شده‌اند.

به گزارش راهبرد بانک، داروخانه‌های سراسر کشور که دارای دستگاه‌های کارتخوان بانک رفاه کارگران یا درگاه پرداخت متصل به این بانک هستند، می‌توانند در طرح تسهیلاتی فارما، تا سقف چهار میلیارد تومان وام از بانک رفاه کارگران دریافت کنند. این داروخانه‌ها باید برای دریافت این تسهیلات، پروانه و مجوز فعالیت خود را ارائه دهند که همین مدارک، برای ضمانت این وام ۴ میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران نیز استفاده می‌شود.

در ادامه، جزئیات بیشتری از این طرح تسهیلاتی می‌خوانید.

شرایط دریافت وام ۴ میلیارد تومانی بانک رفاه چیست؟

بانک رفاه کارگران نرخ سود وام طرح فارما را ۲۳ درصد و حداکثر دوره بازپرداخت آن را ۶۰ ماه اعلام کرده است. همچنین داروخانه‌های واجد شرایط می‌توانند تا پنج مرتبه از این وام که سقف مبلغ آن چهار میلیارد تومان است، بهره‌مند شوند. مبلغ وام دریافتی هر داروخانه بر اساس میانگین حساب آن تعیین می‌شود. طوری که آنها می‌توانند تا هفت برابر میانگین حساب خود، تسهیلات دریافت کنند. البته این رقم برای داروخانه‌های برتر به ۷.۵ برابر می‌رسد.

مبلغ اقساط وام طرح فارما چقدر است؟

داروخانه‌هایی که موفق شوند وام چهار میلیاردی طرح فارما را با نرخ سود ۲۳ درصدی و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه دریافت کنند، باید در هر ماه ۱۱۲ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان، قسط به این بانک بپردازند. به این ترتیب، کل مبلغ بازپرداخت وام‌گیرنده به بانک، شامل اصل وام و سود آن، در زمان سررسید به ۶ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان می‌رسد.