رونمایی از “بازارچه تجارت” به عنوان محصول جدید بانک تجارت

بانک تجارت در راستای ارائه خدمات سفارشی‌سازی شده به بخش‌های مختلف بازار، از محصول بازارچه تجارت رونمایی کرد.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از  اداره روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این محصول جدید طی مراسمی با حضور دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل این بانک و مهندس محمد رضا دیانی مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب به عنوان اولین شرکت عضو این طرح مورد بهره برداری قرار گرفت.

بازارچه تجارت به عنوان محصول جدید بانک تجارت در بستر پلتفرم این بانک ویژه اصناف امکان احراز هویت، افتتاح حساب و تخصیص اعتبار تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به صورت غیرحضوری برای خرید محصولات از شرکت‌های تولیدی عضو بازارچه تجارت را فراهم می‌کند.

از دیگر مزایای بازارچه تجارت به عنوان یک روش نوین تامین مالی می‌توان به افزایش قدرت خرید خانوارها،توسعه فروش محصولات تولید داخل و تخصیص اعتبار با نرخ‌های متنوع اشاره کرد.