به گزارش راهبرد بانک، بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند می رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز جمعه مورخ ۱۸ آذر ماه به مدت چهار ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.
گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند است.