یک‌هزار و ۳۲۰واحد راکد صنعتی در دولت سیزدهم احیا شد/تلاش برای شفاف‌سازی و حذف امضاهای طلایی

تهران- راهبرد بانک- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۶۷ واحد صنعتی راکد با کمک مشاوران این سازمان، استانداری‌ها و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به چرخه تولید برگشت که یک‌هزار و ۳۲۰ مورد آن از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم بوده است.

به گزارش راهبرد بانک،«علی رسولیان» امروز (دوشنبه) در نشست خبری در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: سال گذشته بیش از ۱۲ هزار واحد راکد و غیرفعال در داخل و بیرون شهرک‌های صنعتی مورد بررسی و پایش قرار گرفتند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در نهایت با کمک مشاوران این سازمان، استانداران و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۲ هزار و ۶۷ واحد احیا شد که نسبت به سال ۹۹ رشد ۴۰ درصدی داشته است.
رسولیان خاطرنشان‌کرد: یک‌هزار و ۶۰۰ مورد از این واحدها در داخل شهرک ها و ۴۵۰ واحد در بیرون از شهرک‌ها احیا شدند که ۳۶ هزار شغل جدید از محل راه‌اندازی مجدد این واحدها ایجاد شد.
وی، برنامه امسال این سازمان را احیا ۲ هزار واحد راکد و غیرفعال عنوان کرد و بیان‌داشت: با اقدامات انجام شده در سال گذشته، ۱۵ درصد از تعداد واحدهای راکد زیرمجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی کاسته شد.
ادامه دارد….