نظرسنجی سراسری بانک مرکزی در شاخص های صیانت از مشتریان

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی نظرسنجی سراسری صیانت از مشتریان بانکی زمینه مشارکت مستقیم مردم در ارزیابی کیفیت خدمات بانک ها را فراهم کرده است.

به گزارش راهبرد بانک، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی نظرسنجی سراسری صیانت از مشتریان بانکی زمینه مشارکت مستقیم مردم در ارزیابی کیفیت خدمات بانک ها را فراهم کرده است.

 مشتریان محترم می توانند از طریق لینک زیر در نظرسنجی شرکت کنند:

https://cbi.ir/simplelist/34056.aspx