به گزارش راهبرد بانک،به نقل ازپایگاه اطلاعرسانی بانک سپه، دکتر خسرو فرحی در بازدید میدانی از منطقه سه تهران با اشاره به عبور بانک از مرحله اضطرار گفت: اکنون زمان بازگرداندن بانک به سطوح شاخصهای پیشین فرا رسیده است و همه کارکنان باید با تعلق سازمانی و تلاش مضاعف، این هدف را دنبال کنند.
وی مناطق تهران را قلب فعالیتهای بانک سپه دانست و افزود: چشم تمام مدیران بانک به عملکرد این مناطق دوخته شده است. بیشک ارتقای کیفیت عملکرد مناطق تهران نقش کلیدی در پیشبرد جایگاه بانک خواهد داشت و این امر شتاب رشد بانک را افزایش میدهد.
رئیس هیئت مدیره بانک درباره تعامل بانک با مشتریان شرکتها و مشتریان کلان بیان کرد: ما در احیای ارتباط با این مشتریان موفق بودهایم و در حال حاضر تمرکز اصلی باید بر جلب رضایت مشتریان خرد گذاشته شود.
دکتر فرحی ضمن تشکر ویژه از تلاشهای همکاران منطقه سه تهران، گفت: مدیران و کارکنان این منطقه در شرایط اضطراری با تلاش و ایثار خود بسیاری از مشکلات را با صبر و حوصله پشت سر گذاشتند و امروز نیز با تمام توان برای بهبود شاخصهای عملکردی میکوشند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در ماههای پیش رو شاهد درخشش و پیشرفت چشمگیر منطقه سه تهران در بانک سپه باشیم.