لیست قیمت نیسان پاترول کارکرده / با چقد پول می‌توان پاترول خرید؟ + جدول اردیبهشت ۱۴۰۴

لیست قیمت نیسان پاترول کارکرده را در این گزارش بخوانید.

به گزارش راهبرد بانک، بر اساس آگهی پاترول کارکرده در سایت های فروش خودرو، نیسان پاترول چهار در ۶ سیلندر مدل ۱۳۷۱ با چند لکه رنگ و ۲۹۵ هزار کیلومتر کارکرد حوالی ۴۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و نیسان پاترول وانت دوگانه سوز مدل ۱۳۷۰ با یک لکه رنگ و ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۵۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود. همچنین در میان آگهی‌ها شخصی نیسان پاترول دو در مدل ۱۳۷۷ با یک لکه رنگ و ۴۰۰ هزار کیلومتر کارکرد را به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان آگهی کرده است.

براساس آگهی های پاترول دو در، نیسان پاترول دو در دوگانه سوز مدل ۱۳۷۷ کامل رنگ با ۱۷۵,۰۰۰ کیلومتر کارکرد به قیمتی معادل ۴۷۰ میلیون تومان ارزشگذرای شده است. جدول زیر را جهت اطلاع از قیمت پاترول کارکرده در اردیبهشت ۱۴۰۴ بخوانید.

قیمت نیسان پاترول کارکرده – اردیبهشت ۱۴۰۴

برند مدل (سال) رنگ/وضعیت بدنه کارکرد(کیلومتر) قیمت(تومان)
نیسان پاترول چهار در ۶ سیلندر ۱۳۷۱ سفید/چند لکه رنگ ۲۹۵,۰۰۰ ۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
نیسان پاترول چهار در ۶ سیلندر ۱۳۷۶ آبی/چند لکه رنگ ۹۳,۰۰۰ ۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
نیسان پاترول چهار در ۶ سیلندر ۱۳۷۱ نوک مدادی/بدون رنگ ۵۸۰,۰۰۰ ۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
نیسان پاترول وانت دوگانه سوز ۱۳۷۰ آبی/یک لکه رنگ ۱۰۰,۰۰۰ ۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
نیسان پاترول دو در ۱۳۷۷ مشکی/یک لکه رنگ ۴۰۰,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نیسان پاترول دو در دوگانه سوز ۱۳۷۷ مشکی/کامل رنگ ۱۷۵,۰۰۰ ۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی نیسان پاترول چهار در

نیسان پاترول با پیشرانه‌های ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری Z۲۴ و ۶ سیلندر ۴ لیتری با کد P۴۰ به بازارمان عرضه شده. البته تعداد اندکی مجهز به انجین نیسان رونیز هم هستند که ما در این مقاله کاری به آنها نداریم. موتور ۴ سیلندر Z۲۴ با تولید ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت می‌تواند روی پاترول‌های دو در قابل تحمل باشد اما برای غول ۴ درب ۱.۸ تنی نیسان کافی نخواهد بود و برای همین در مدل‌های ۴ در، فقط نسخه ۶ سیلندر مورد استقابل قرار گرفته است. حتی همین مدل هم شتاب چندان خوبی ندارد و بواسطه تکنولوژی قدیمی راندمان بسیار پایینی ارائه می‌کند.

استخراج فقط ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت از یک موتور ۴ لیتری و مصرف سوخت وحشتناک ۱۸ لیتر در هر صد کیلومتر (شرایط رانندگی ترکیبی) شاهدی بر این مدعاست. با این حال گشتاور مناسب ۲۹۰ نیوتن‌متری در ترکیب با ضرائب سنگین گیربکس باعث شده این سامورایی جان‌سخت علیرغم شتاب ضعیفش، کشش بسیار خوبی داشته باشد و به راحتی از پس مسیرهای دشوار برآید. در واقع این یک خودرو قدرتی است و نباید از آن انتظاری مثل کراس‌اوورها داشته باشید. گیربکس هم مثل اکثر خودروهای آن دوران ۴ سرعته دستی است و با یاری یک جعبه دنده کمکی، ضرائب مورد نیاز بیراهه‌نوردی را در اختیار قرار میدهد.