شرایط دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران از کیوبانک

وام 50 میلیون تومانی بانک مهر ایران، از طریق کیوبانک پرداخت می‌شود و مراحل افتتاح حساب و دریافت این تسهیلات به صورت غیرحضوری است.

به گزارش راهبرد بانک، کیوبانک، نام نئوبانکی است که از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران ایجاد شده و توسعه یافته است. کیوبانک خدمات متعددی را به مشتریان این بانک ارائه می‌دهد که یکی از آنها، اعطای تسهیلات به صورت غیرحضوری است.

وام فوری بانک مهر ایران در کیوبانک، دارای سقف ۵۰ میلیون تومانی است که مشتریانی که دارای اعتبار نزد بانک هستند می‌توانند از آن برخوردار شوند. تمامی مراحل ثبت‌نام و دریافت تسهیلات به صورت غیرحضوری و از طریق کیوبانک امکان‌پذیر است. جزئیات بیشتر از وام ۵۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران را در ادامه می‌خوانید.

همه چیز درباره وام ۵۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران در کیوبانک

متقاضیان دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران، در مرحله نسخت باید از طریق اپلیکیشن کیوبانک به‌ صورت غیرحضوری افتتاح حساب کنند.

پرداخت این تسهیلات از سوی کیوبانک، بر اساس اعتبارسنجی مشتریان انجام می‌شود. مشتریان بانک مهر ایران که دارای اعتبار A یا B هستند از مشمولان دریافت این تسهیلات به شمار می‌روند. از دیگر الزامات این تسهیلات احراز هویت است و پس از آن، متقاضی می‌تواند متناسب با اعتبار خود در بانک، از این وام فوری بهره‌مند شود.