به گزارش راهبرد بانک،شرکت اتوبوسرانی تهران با هدف بهبود ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل نسبت به راهاندازی سامانه «همیار اتوبوس» اقدام کرده است.
مسافران با شمارهگیری #۲۲*۱۳۷* و انتخاب گزینه همیار اتوبوس میتوانند در نظرسنجی وضعیت «حمل و نقل» و «ایستگاهها» شرکتکنند و به شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه کمک کنند.
مسافران با انتخاب گزینه «ایستگاه» میتوانند با انتخاب اعداد یک تا ۵ نظرات خود را درباره وضعیت «روشنایی»، «نظافت ایستگاه» و «تابلوی راهنمای مسافران» اعلامکنند.
همچنین مسافران با انتخاب گزینه «اتوبوس» میتوانند از میان اعداد یک تا ۵ در ارتباط با مولفههای «برخورد اتوبوسران با مسافر»، «نظافت داخلی اتوبوس» و «نظافت بدنه اتوبوس» را اعلام کنند. علاوه بر این مولفهها، مسافران میتوانند شرکت اتوبوسرانی را درباره «دریافت وجه نقد توسط راننده» مطلع کنند.
شهروندان با توجه به برچسبهای نصب شده در داخل اتوبوس میتوانند از کد هر دستگاه اتوبوس مطلع شوند.