چگونه وام ۴۰ میلیون تومانی بلو بانک را دریافت کنیم؟ + جزئیات

وام 40 میلیون تومانی بلو بانک، به صورت کاملا آنلاین، با نرخ سود 20 درصد و دوره بازپرداخت حداکثر 12 ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش راهبرد بانک، بلو بانک، نئوبانکی که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته، به مشتریان خود تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام بدون ضامن و وثیقه پرداخت می‌کند. اما متقاضیان، باید برای دریافت این وام، یک مسیر اعتباری را طی کنند. جزئیات بیشتر در مورد وام ۴۰ میلیون تومانی بلو بانک در ادامه بررسی شده است.

چگونه از بلوبانک وام ۴۰ میلیون تومانی بگیریم؟

متقاضیان وام فوری بلوبانک، در مرحله اول از این مسیر اعتباری، می‌توانند بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان وام دریافت کنند. مبلغ این وام بر اساس میانگین حساب سه ماهه افراد تعیین می‌شود.

در مرحله بعد، بلوبانک بر اساس سنجش رفتار مالی وام‌گیرنده، مبلغ را وام تا ۴۰ میلیون تومان افزایش می‌دهد. رفتار مالی افراد، بر اساس میزان گردش مالی آنها، تعداد و مبلغ تراکنش‌ها، استفاده از قابلیت‌ها و خدمات اپلیکیشن بلوبانک و از همه مهم‌تر، خوش حسابی در بازپرداخت وام‌ها تعیین می‌شود.

با فعال شدن این وام، متقاضیان می‌توانند در اپلیکیشن بلو بانک درخواست خود را ثبت کرده و به صورت غیرحضوری، این تسهیلات را دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت وام ۴۰ میلیون تومانی بلو بانک

نرخ سود وام بلو بانک ۲۰ درصد و حداکثر دوره بازپرداخت آن ۱۲ ماهه است؛ هر چند متقاضیان می‌توانند در زمان دریافت وام، مدت سررسید آن را انتخاب کنند.

با در نظر گرفتن سود ۲۰ درصد و بازپرداخت ۱۲ ماهه، متقاضیان دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی بلو بانک، باید در هر قسط سه میلیون و ۷۰۵ هزار تومان به این بانک بپردازند. به این ترتیب، مبلغ کل بازپرداخت وام به ۴۴ میلیون و ۴۶۴ هزار تومان می‌رسد.