دستیار هوشمند اربعین در اپلیکیشن بله، پاسخگوی درخواست زائران

زائران اباعبدالله الحسین (ع) می توانند با استفاده از دستیار هوشمند اربعین در اپلیکیشن بله ، پاسخ سوالات خود را در رابطه با آدرس موکب ها،ترجمه متن ها و حتی درخواست دریافت مداحی و... از این بات دریافت کنند.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن بله در بخش خدمات خود با توجه به نزدیک شدن ایام پرفیض اربعین،دستیار هوشمند اربعین را برای دلدادگان حسینی راه اندازی کرده است که زائران بتوانند به راحتی نیازهای خود را برطرف کنند .

زائران حسینی همچنین می توانند در بخش گزارش‌های مردمی گزارش‌های خود در مسیر پیاده‌روی اربعین را در بخش‌های مختلف آب‌و هوا ، راه ،امنیت، مراقبت از کودک و… ثبت کرده تا دیگران نیز از تجربیات آنها بهره‌مند شوند.

گفتنی است در بخش دیگر این دستیار هوشمند؛ به نام “ربات روایت ” قرار است با همراهی زائران بزرگترین کتاب چندرسانه‌ای دنیا نوشته شود؛ کتابی که متن، صوت و عکس را در خود جای می‌دهد و هر صفحه‌اش روایتگر لحظه‌های ناب و بی‌نظیری از اربعین حسینی است.

هر یک از شما می‌توانید با استفاده از این بات، روایت خود را به کتاب «یک کهکشان روایت» اضافه کنید و در خلق این اثر بزرگ و بی‌همتا سهیم شوید. هر محتوایی که ارسال می‌کنید، به گسترش این کتاب باشکوه کمک می‌کند و به آن نگاهی تازه می‌بخشد. در نهایت، کتابی متشکل از روایت‌های گوناگون و متنوع نوشته خواهد شد که داستان‌های ناب و الهام‌بخش را از دل اربعین حسینی گرد هم می‌آورد.

به علاوه، از میان تمامی روایت‌های ارسال‌شده، قرعه‌کشی بزرگی برگزار می‌شود و جوایزی ارزشمند به تعدادی از شرکت‌کنندگان اهدا می شود. این فرصتی است تا هم در خلق یک اثر ماندگار شریک شوید و هم شانس خود را برای برنده شدن جوایز امتحان کنید.