با بکارگیری ظرفیت قرض‌الحسنه، اشتغال خُرد توسعه میابد

بانک قرض الحسنه رسالت و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) باهدف توسعه توانمندسازی اشتغال مددجویان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از روابط عمومی، این تفاهم نامه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه اقتصادمقاومتی و باهدف توسعه توانمندسازی اشتغال مددجویان امداد در قالب الگوی توسعه اجتماعی رسالت و با استفاده از ظرفیت همیاری؛ قرض الحسنه و کارآفرینی به امضای محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و حجت اله عبدالملکی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره ) رسید.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه در چند سال گذشته  این بانک در برخی استان ها به عنوان معین اقتصاد مقاومتی ورود و کسب و کارهای ایجاد کرده است، گفت: در این استان ها با عملیاتی کردن الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت، به حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی با هدف تولید در شهرهای کوچک و مصرف در کلان شهرها پرداخته ایم.

به گفته حسین زاده، بر اساس این تفاهم نامه؛ توانمندسازی اشتغال مددجویان امداد در قالب الگوی توسعه اجتماعی رسالت در سال جاری عملیاتی می شود. گفتنی است بانک قرض الحسنه رسالت و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سال گذشته همکاری خود در زمینه توانمندسازی اشتغال مددجویان را در پنج استان خوزستان، کرمان، هرمزگان، مازندران و خراسان رضوی  آغاز کردند.

 

 

منبع : ایبنا